25 februari 2010

Mokkasin ropar en hemlighet ;-)


Mokkasin + Grannfrun = SANT!
Vi blir bästisar på Drottninggatan 3. Två sköna butiker under samma tak. Det blir en finfin vår vill jag lova. Så mycket nytt, så himla kul.
Det blir snart, väldans snart. Vi ska bara fixa lite först ;-)
Följ oss på bloggarna. Då missar ni inte något av allt det roliga som händer.

Och så länge kan ni ju bekanta er med Grannfrun.se om ni inte redan gjort det. Och följ  Grannfruns blogg. 
Petra har alltså redan en webbutik igång, full med de finaste sakerna. Och som om det inte vore nog med fina saker ;-) Idag rasade det in de mest våriga saker man kan drömma om. En massa finfint ifrån Greengate. Mönster och färger. Så ni kan ju bara tänka er hur butiken på Drottninggatan 3 kommer att se ut.
Lovely. Just lovely!
Collage med bilder från Mokkasin, Grannfrun och Greengate.

8 kommentarer:

  1. HEj igen!
    Så glad jag blev när jag såg att du har butik i Katrinheolm! Jag har släkt i kolbäck och sala. Och hälsar på dem ett par gånger om året.
    Och när jag väl är där brukar jag passa på att göra några visiter. Nu har jag ju inte sett ditt hem, men misstänker att det är fint.

    Vad tror du hade det passat? Du får gärna skicka lite bilder isf till mig.

    SvaraRadera
  2. Hallå kompis!
    Det ska bli så himla roligt att flytta in på FINA Mokkasin!!! Jag kan knappt bärga mig, är som ett barn som väntar på julafton :-)!!!
    Det kommer att bli så bra...
    Kramar Petra/Grannfrun

    SvaraRadera
  3. hej sofia
    det ska bli så rolit att livs mamma och min mamma
    ska joba tilsamans kram maja helsa liv

    SvaraRadera
  4. Det kommer bli så himla bra Sofia och Petra. Vilken butik ni kommer få. Tänk så mycket fantastiska saker det kommer finnas och nu även mer till mig. Jippi!!!! Kram Sarah (lillsyrran)

    SvaraRadera
  5. Jenny!
    Vad kul att du har vägarna förbi Katrineholm då och då! Det vore hur roligt som helst om du vill göra en visit hemma hos oss :-) Jag mailar dig bilder någon dag. Hör av dig om ni kör norrut!

    Petra!
    Det blir himlans kul! Kommer vara som julafton mest hela tiden ;-)

    Maja!
    Visst bli det skoj?! Du och Liv hjälper väl oss, eller hur?

    Sarah!
    :-)

    SvaraRadera
  6. Är så glad för er skull det kommer att bli toppen! Lycka till. Monica

    SvaraRadera
  7. You really make it appear really easy together with your presentation but I in finding this topic to be really
    one thing that I feel I might by no means understand.
    It sort of feels too complex and very vast for me. I'm looking forward to your next submit, I will try to get the dangle of it!

    Also visit my web page - Dragonvale Free

    SvaraRadera
  8. Does your site have a contact page? I'm having problems locating it but, I'd like to
    send you an e-mail. I've got some suggestions for your blog you might be interested in hearing. Either way, great website and I look forward to seeing it grow over time.

    Here is my page; Download Adf.Ly Bot

    SvaraRadera