03 juni 2011

vi kalasar istället.


Nu är det tomt på Drottninggatan 3, nycklarna är inlämnade och kontraktet rivet. Och nu är det är sommar och solen skiner nästan jämt och snart känner jag mig säkerligen som ballongerna på bilden. För med er världsbästa pepp och kloka ord kan man liksom inte göra annat. Nu får det banne mig vara slut med vemod och grubblerier, en gång för alla.
Så jag fastnar på fina festsidan My Little Day och funderar på när vi ska ställa till med kalas härnäst. Japp, ett flott pastelligt trädgårdskalas vore minsann det enda rätta.

Photography: Dubi Marion Clark by Milk.

10 kommentarer:

  1. Nämen oj vad det hinner hända grejer på en vecka...!:o Så tråkigt att jag aldrig hann komma till butiken... men med dina krafter och ditt öga för det fina så kommer du med all säkerhet bygga upp en fantastisk nätbutik!! Jag önskar och tror det!!! Lycka till!

    När man stänger en dörr så öppnar sig en annan...!:)
    KRAM

    SvaraRadera
  2. Kalas är aldrig fel! Förstår att det känns vemodigt att avsluta men säkert också spännande att öppna upp din nya nätbutik! Jag kikar gärna in!
    /Kram Victoria

    SvaraRadera
  3. Låter spännande med kalas =)Din nätbutik kommer bli superbra! lovar att kika in där =) Må så gott, kram jessica.

    SvaraRadera
  4. Vilka fantastiska glada bilder!! Ha en bra dag!

    Kram Linda

    SvaraRadera
  5. hej hej! vilken fantastisk blogg du har och jag kan tänka mig att den där nätbutiken kommer att bli något alldeles extra. Lycka till med den och tack för galet härlig inspiration, vilken tur att jag hittat hit!

    SvaraRadera
  6. Jag längtar tills nätbutiken drar igång! :)

    Stor kram!

    SvaraRadera
  7. ojoj vilka härliga bilder!!! Trädgårdskalas vore inte fel! :-)

    Kram Elina

    SvaraRadera
  8. Oj oj oj vilka härliga bilder och vilket kalas!!!!

    Mysigt värre!

    kram Erica

    SvaraRadera
  9. I Love this french birhday site Lovely-party.com, the have wondefull delivery prices!

    SvaraRadera