23 april 2014

hej onsdag!

 
Det är en ynnest att få vakna till det här.

11 kommentarer:

  1. Vidunderlig vakkert,nesten uvirkelig!
    FOr en gave i lived!!!
    Toveklem :)

    SvaraRadera
  2. What a light! You are so lucky!

    SvaraRadera
  3. jamen skämtar du??? så otroligt vackert

    SvaraRadera
  4. Som en sagokuliss! Fullkomligt ljuvligt!

    SvaraRadera
  5. Ljuvligt vackert!!!! Tänker..en sagofe utanför som med sitt spö sprider ett rosa skimmer....

    //lisa

    SvaraRadera
  6. Vilken underbar lyx, den bästa sorten.... stor kram och fin dag!

    SvaraRadera
  7. Nej nu måste jag sluta läsa din blogg, blir för avis! Eller förresten, aldrig i livet, för den är helt magisk och underbar din blogg. Tack för allt du bjussar på!

    SvaraRadera
  8. Världens bästa utsikt. <3

    SvaraRadera
  9. Hej Sofia! Jag undrar om du som är så kreativ med vackra, inspirerande bilder och tankar och drömmiga idée,r har några fina tips på innehåll till en namngivningsceremoni? Jag har bara varit på en själv och sitter och klurar på hur vi ska fira vår fina flicka så att det blir fint utan att bli formellt. Det blir i trädgården på hennes 1-års dag men det är ungefär så långt jag kommit just nu :). kanske har du redan skrivit om detta i ngt inlägg jag missat? Kram jenny

    SvaraRadera
  10. Så vackert att jag tappar andan <3

    SvaraRadera