22 juli 2011

sommarjobb.


Här bloggas det minsann inte så att det står härliga till. När det går så här långt mellan inläggen är det ju nästan så att man drabbas av prestationsångest. Ska man nu ändå blogga får det liksom till att vara rejält. Men nu struntar jag i det. Så ni åtminstone vet att jag lever. För det gör jag, i allra högst grad. Jag lever en sommar i vårt matrum som blivit arbetsrum. Som i och för sig är en alldeles perfekt lösning. För att ha ett rum som man bara äter middag i känns otroligt lyxigt. Men mest för att jag och min man tokjobbar samtidigt som vi försöker ha sommarlov med fyra ungar. Så nu sitter vi liksom mitt i sommarlovslivet, ett par meter från trädgården och poolen bakom ryggen. Vi lyckas inte vara jätteeffektiva och supersnabba men ändå. Det närmar sig för nätbutik, sakta men säkert.

Och jag har säkerligen hasplat ur mig vid något svagt ögonblick (eller ett starkt sådant) att nätbutiken öppnar alldeles mitt i sommaren. Typ nu. Men det gör den alltså inte. Inte än men vi jobbar på.

14 kommentarer:

  1. Hej fina Sofia!

    Vad härligt med stort arbetrsum. Kommer bli kanon med din shop spännande.

    Nu ska vi ta på oss regnklädde o ge oss ut till havet, lekplatsen och sist men inte minst till leksaksaffären.

    Hoppas ni haär en fin fredag

    Kram

    SvaraRadera
  2. Jag ser verkligen fram emot din web-butik! Verkligen!
    Så spännande!
    Jag tycker er sommar verkar ganska najs trots allt jobb. Lycka till med allt jobb.
    Nu mot badklippan!
    Kram, Ulrika

    SvaraRadera
  3. Men herre gud så spännande detta ska bli! Den som väntar på nåt gott...

    Fint arbetsrum ni har fixat er.

    Kram / kristina

    SvaraRadera
  4. Härligt att ha bra ytor att kunna arbeta på, ni gör helt rätt som utnyttjar er plats. Vad spännande att få kika in i din nätbutik sen, ha ingen brådska, det tar den tid det tar. Vi är nog många som kommer kika in hos dig oavsett när den öppnar. Så njut lite av poolen ochsommaren mellan varven också.
    Och tack för ditt fina blogginläg också, du bjuder alltid på så inspirerande bilder. De är båda vackra bilder och vackert hemma hos er.
    Ha en fin sommar!
    Kram Linda

    SvaraRadera
  5. Lycka till med allt Sofia!
    Gillar bilden!
    Kram/Jennifer

    SvaraRadera
  6. Spännande det blir med webbshop!!!
    Fantastiskt rum fint rum.

    Sommar-kram
    //Sofie

    SvaraRadera
  7. Ser fram em ot webshoppen! :-)

    SvaraRadera
  8. Så spännande för oss, vi väntar gärna;) Rummet är superhärligt och kreativt....Kram J

    SvaraRadera
  9. Det ska bli spännande med shopen! :)

    Lycka till!

    Kram Daniela

    SvaraRadera
  10. Det låter ju helt underbart! Ser fram emot webshopen!

    Kram Elina

    SvaraRadera
  11. Det ser härligt kreativt ut! Spännande att få se din nätbutik. Hoppas ni får en skön helg!

    SvaraRadera
  12. OJ som jag peppar på din nätbutik!

    SvaraRadera
  13. Längtar, längtar , LÄNGTAR!!!

    SvaraRadera
  14. Det ska bli spännande att kolla in webbutiken sen :)

    SvaraRadera