03 juli 2011

in my garden.


Minns ni den stora gropen i vår trädgård?



T H E   U N C U T   V E R S I O N.



Trodde väl aldrig att jag skulle ha en pool i min trädgård. Om sanningen ska fram så tycker jag pool oftast inte är så snyggt. Åtminstone inte i en gammal trädgård bredvid ett gammalt hus. Så vårens huvudbry av lyxvariant har varit hur fasen får man till det. Hur får man en pool att passa in i en gammal trädgård? Men min svåger formulerade det hela väldigt bra. Det är lite Saltkråkan över det hela. Just precis, det är exakt vad det är. Lite mer Saltkråkan istället för Solsidan

14 kommentarer:

  1. Å vad underbart med den oklippta versionen! :) Första bilden var ju underbar då tjejerna sitter där och njuter i stolarna!

    SvaraRadera
  2. Perfekt!
    Ha en fin start på veckan!
    Kram Malin

    SvaraRadera
  3. Så härligt, ser underbart ut på bilderna. Kram Johanna

    SvaraRadera
  4. Men visst kan en pool bli snyggt! Du hade ju massa fina exempel på Pinterest (som jag för övrigt glömt min inloggning till, znark!)

    Och Solsidan, kom igen. Mickan och Freddes utsikt är väl knappaste någon som vill åt, eller jo, föresten...kanske utsikten då. Poolen, den tror jag att du styr upp utan ideal. Den kommer växa in i trädgården på det allra finaste viset. I promise. Och sedan om ni ångrar er då kan ni ha pool-party och köra catering från hallen - vips är ni tillbaka till Solsidan. Snabbt som tusan & lätt som en plätt.
    Kram Anna

    SvaraRadera
  5. Haha, jag gillar the uncut version! Men jag är helt säker på att ni får till det, Saltkråkan låter som en bra väg att gå!

    SvaraRadera
  6. haha, sådär lever jag typ hela mitt liv. det gäller liksom att försöka se saker och ting från den vinkel det ser bäst ut! :)

    SvaraRadera
  7. Ha ha, du är rolig du!

    Pool är inte alltid så snyggt men kan absolut vara. Idag har jag verkligen önskat att vi hade en - ful eller fin, bara den varit badvänlig och svalkande :)

    Kram / kristina

    SvaraRadera
  8. Vad härligt med pool! Det ser underbart ut.

    Kram Daniela

    SvaraRadera
  9. Haha! Helt fantastiskt! Det är tydligt vad lätt det är att "ljuga" bara genom att beskära bilderana lite. :-)

    SvaraRadera
  10. Åh, vad jag blir glad när du även visar den oklippta versionen, lättad rentav, av vetskap att det inte är tip top hos alla jämt. Det kommer att bli super när det är färdigt!

    Kram Elvira

    SvaraRadera
  11. :-) Gillar de oklippta bilderna!!
    /Anna

    SvaraRadera
  12. Det där ser bra ut! Härligt! Ha en trevlig vecka! Nu är vi i Katrineholm och njuter för fullt! Hoppas bara solen kommer fram snart :) kram <3

    SvaraRadera
  13. GUUUUD så underbart!.

    Uncut version tyckte vi nog alla var bäst. För det var så skönt och se att även du/ni var "mänskliga".

    SvaraRadera
  14. Ja verkligen! Bra sagt! Saltkråkan it is. Det är många som säger sig hata pool men jag tycker att det är fantastiskt. Stämningen och glädjen som skapas runt vatten är ju magisk. Önskar jag kunde ge det till mina barn. One day.
    Kram
    H.

    SvaraRadera