27 juli 2012

everyday life in paris.




17 kommentarer:

  1. Så härliga bilder!
    Ha en toppen fredag :)

    Kram Catta

    SvaraRadera
  2. Helt alldeles underbara bilder!

    SvaraRadera
  3. Efter att ha sett dessa bilder så vill vi bara dit! Nu! Bums! :)

    SvaraRadera
  4. ELSKER bildene! Jeg får alltid en "feel good"-følelse av å stikke innom bloggen din! :) Takk! :)

    SvaraRadera
  5. Beautiful and lovely photos, and all that amazing food make me hungry ; )
    Have a wonderful day and weekend!
    xx

    SvaraRadera
  6. Helt ljuvliga bilder! Det känns som i en film! Och de uppblåsta kjolarna på trottoaren får mig att tänka på när vi var i Rom och maken hade mig att ställa mig ovanför ett sådant där galler och jag fattade ju ingenting förrän klänningen for upp! Åh vad ni måste ha det gott! Njut!

    SvaraRadera
  7. Herregud, det ser ju helt fantatsiskt ut!

    SvaraRadera
  8. åh så fina bilder. så glad man blir.
    å vilka goa töser. så vackra!!! så lika :).
    kram o ha en fortsatt fin sommar//jennifer

    SvaraRadera
  9. Vilka fantastiska bilder, kram

    SvaraRadera
  10. Ditt liv är fint. Otroligt fint. Hoppas du vet det ;)

    kram Tina

    SvaraRadera
  11. jag fullkomligt älskar bilderna. älskar.
    Kram!

    SvaraRadera
  12. vet nästan inte vad jag ska säga. Sofia, så vackert så man dör. Som en saga en dröm, och då överdriver jag inte. Paris med familjen nästa!! Jag vill bo i den där lägenheten!! Kram på dig!
    Hanna

    SvaraRadera
  13. vet nästan inte vad jag ska säga. Sofia, så vackert så man dör. Som en saga en dröm, och då överdriver jag inte. Paris med familjen nästa!! Jag vill bo i den där lägenheten!! Kram på dig!
    Hanna

    SvaraRadera
  14. the pictures of your kids are so adorable! nice blog you have!!!
    sunny greetings from Germany, geisslein

    SvaraRadera