10 april 2011

söndagsbilden.


Här försvinner timmar och hela dagar. Det var länge sedan jag var så bortkopplad från min kära bloggvärld. Jag gav mig själv ett läsa-andras-bloggar-stopp tills på onsdag. Nu är stoppet tills på torsdag.  För att jag hinner inte. Men då jäklar. På torsdag. Då ska jag läsa ikapp veckor av fina inlägg. Kanske borde man slå till på semester i samma veva. Det vore fint. Fast det går nog inte. Men jag vet att jag hinner ändå på torsdag. Då är tiden normal igen. Det känner jag på mig. Och hoppas ni står ut. Snart blir jag en roligare bloggerska igen. Ska bara ha ett hemma-hos-reportage härhemma först. Det är därför.


Vi läser nästan aldrig de gamla Skattkammarböckerna. Kanske borde vi. Fast vi tittar på bilderna.

Glöm inte bort Fabriken. Nära att jag gjorde det igen. Säkerligen fullt med fina söndagsbilder dagen till ära.

9 kommentarer:

  1. Kul att det händer så mycket roligt just nu! Självklart står jag ut. Jag är så glad för din skull :)
    Kramar tanten

    SvaraRadera
  2. Kuuul. Vet hur det är. Vi har också fått ett sådant gjort hos oss. Det råkar inte vara Johanna som kommer till dig?!?!?!
    Mina,skattkammare böcker har jag kvar från min pappas barndom. Härlig nostalgi och underbart fina bilder... Kram från klara

    SvaraRadera
  3. Å jag blir riktigt nostalgisk när jag ser dom gamla skattkammar-böckerna, sådana hade min farmor och farfar, så fina...Vad spännande med reportaget!Vad roligt=)Ha en riktigt fin vecka, kram jessica.

    SvaraRadera
  4. Roligt med hemma hos reportage! Var kan man se det sen?

    Kram Elina

    SvaraRadera
  5. Äntligen ett reportage hemma hos dig!! DET har jag väntat på. Och gud vad roligt att du trodde att jag hade värsta kulan och silkiga klänningar....

    Ta hand om dig. Semester låter som en god idé.
    Kram Anna

    SvaraRadera
  6. Kul m hemma-hos.. Spännande ;)

    Skattkammarböckerna; vilken nostalgitripp! De är så fina, så vackra. Du måste börja läsa i dem...

    SvaraRadera
  7. Det skall bli spännande att se reportaget
    Njut av dagen söta du
    Kram malin

    SvaraRadera
  8. Skattkammarböckernas bilder är verkligen såå fina, älskade alla med krinoliner när jag var liten! Kul med hemma hos reportage, lycka till,
    Malin

    SvaraRadera
  9. Ja man borde verkligen kolla de gamla böckerna mer! Och reklam från förr är ju helt underbar!

    Härlig blogg du har!

    SvaraRadera