12 oktober 2010

en sjuårings önskan.


Inatt när jag skulle dra ner rullgardinen i Livs rum såg jag att hon hade klistrat upp ett meddelande på fönstret. Med texten utåt. Kändes onekligen en aning svårläst då hennes rum ligger på andra våningen. Men frågan är vem det var menat till...

Jag vet att det är lite uselt att ta ner, smygläsa och klistra upp igen. Jag kunde bara inte låta bli.
Förövrigt så tänkte jag göra ett inlägg om sovrum idag. Dagens tisdagstema på fabriken. Men helt plötsligt gick det inte att överföra bilder längre, till datorn från kameran. Tom enhet, sa datorn. Men kameran är inte tom?!
Får återkomma...

3 kommentarer:

  1. Men snela, snela du! Det här var ju fantastiskt! Vilken lite kreativ liten sjuåring. Du måste återkoppla till vem lappen var skriven. Jete kalt - hahaha, underbart! Snela, snela Liv skriv fler lappa som mamma kan pubilcera i bloggen. Sovrummet kan vi titta in i när kameran kommit tillbaka från de döda!

    Ha en fin kvell. ;)
    Kram Anna

    SvaraRadera
  2. ÅÅÅÅÅÅÅÅ så gulligt!
    Barn är så härliga!
    Ha en bra kväll!
    kram CC

    SvaraRadera