25 oktober 2010

mer kalas åt folket.

Tyvärr ingen kalasfeeling här hemma denna oktobermåndag. Två snörvliga sjuklingar under filtar i soffan. Framför Makka Pakka, bättre än så blir det förmodligen inte en dag som denna.


Men annars. Kalasa vill, ska, bör man ju göra allt som oftast. På Mokkasin har vi fått in bästa kalasböckerna med finaste tipsen. Utifall man går bet i fixartagen. Eller om man bara vill ha skön inspiration. Och det är inte så bara om bilderna är de finaste. Malin har fotat i Kalas, kolla ännu mer fina bilder på hennes blogg.

I lördags slängde Liv ihop en prinsesstårta. Sådär bara.
Det är ju liksom alltid läge.

4 kommentarer:

  1. ...och jag tackar så innerligt och bär
    med mig dina fina ord...

    kram.

    SvaraRadera
  2. Den där Liv verkar vara en klok liten tjej. Jag har länge undrat varför man bara gör en ros på en 10-bitars tårta! Knasigt, då är det ju bara en som får blomma. Här ser jag för första gången någon som har laddat på ordentligt! Bravo!

    Kram Anna

    ps. Hps ni kryar på er snart. Makka Pakka är en hejare på underhållning.

    SvaraRadera
  3. Vilken fin tårta!!! Så det bor en sockerbagare hos er..;-)

    SvaraRadera
  4. Den tårtan hade min Nelly älskat - med många många rosor på. En drömtårta för en prinsessa helt enkelt. :)

    Kram
    Lina

    SvaraRadera