14 april 2012



9 kommentarer:

  1. Jag vaknade av vad jag trodde var ett jätte starkt ljus från solen, men det visade dig vara det snötäckta landskapet ;) Ha en härlig lördag!

    SvaraRadera
  2. Här har man varit uppe sedan klockan 5.30. Ljuvliga lördagmorgon :-)
    Annie

    SvaraRadera
  3. åh, är det en citron/maräng paj jag ser? en sådan gjorde jag för första gången förra helgen och den blev succe!!! helt underbart god.

    ha en fin-fin helg.
    kram

    SvaraRadera
  4. Åh vilka vackra bilder, vad man längtar till sommaren nu! :)

    SvaraRadera
  5. Åh, en sån lördag vill jag också ha! :)
    Kram Malin

    SvaraRadera
  6. Otroligt va mycket fin inspiration jag hittar här och huuuur ljuvliga är inte bilderna? Jag dör en smula varje gång jag kikar in här...
    Tack!

    Kram

    SvaraRadera
  7. Det har du rätt i! Jag var lite seg imorse men nu känner jag peppen. Här ska städas och planteras om!

    SvaraRadera
  8. Oj, är det citronpaj på de nedersta bilderna? Ser helt vansinnigt gott ut ju!

    SvaraRadera
  9. Jolie balade dans ton univers.

    Bonjour de France

    manon

    SvaraRadera