15 april 2012

photo shoot.



Hoppas er helg har varit fin. Det har vår. Och det är allt tur att uppochnervända världen inte hejdar fint besök av vänner. När de åkt vände jag dock till den lite mer. Inför dagens plåtning. Hemligt än så länge men ni blir varse. Nu. Röja. Redigera. Packa paket. Färga håret. Pussa barn, som sover borta imorgon. För jag och K ska på en kul grej. Min julklapp närmare bestämt. Berättar imorgon. Längtar faktiskt.



_________________________________________________________________________________

I will do a new and honest try to write in english again. I am sorry for my first try didn´t exist for so long. But well, let´s do it again.

Our house is like an upside down world. Most because I have really easy to begin with thousands and thousands things at the same time. And never do finish one single thing . But that doesn´t stop our friends to come and visit us and I am really happy for that. So this weekend we had fine friends here and when they left I turned the house in a more than worse mess again. With lamps and furniture on wrong places. But I had to, it was time for a photo shoot. I will tell you later what all was about.

15 kommentarer:

  1. Wow... I love your beautiful photo shoot!!! the first picture is my absolute favourite.... real beauty!
    Have a nice evening :-)

    SvaraRadera
  2. Sofia. Jag säger bara TACK! (you know why)
    Sedan kommer ett email och en annan sak på posten.
    Herre gud vilken fin tjej du är!
    KRAM!!!
    Ulrika

    SvaraRadera
  3. Vilken härlig jordglob - har en liten samling av dem här hemma så jag hakar lätt upp mig på dem i foton. :-)

    SvaraRadera
  4. Tänk att man kan komma in här varje dag och gång på gång bli så fascinerad över hur du får till det. Ditt foto, inredning, alla detaljer. Ja, du är så begåvad och det är en ynnest att få ta del av det du delar med dig av. Hade velat prata mer i fredags och i morgon låter det ju som det är fullt upp :-). Hörs i veckan! Ha det så trevligt.Stor kram!!

    SvaraRadera
  5. Dina bilder är fantasliska! och som mattenörd blir man så fantastiskt glad av all geometri :)
    Kram malin

    SvaraRadera
  6. Jag vill bara önska dig en magiskt bra måndag ;)

    Kram Tina

    SvaraRadera
  7. Så fint, så fint hos dig! Så spännande allt låter - både med photoshoot och er lilla tripp. Ha det fint!
    Kram.

    SvaraRadera
  8. Alltid lika fina och inspirerande foton! Jag måste bara fråga, är det en Gobi-spegel? Jag har nämligen haft funderingar på att fixa till något liknande på egen hand då jag inte har tusenlappar att lägga på en spegel och tänkte om du har något tips? :)

    Mvh/ Johanna

    SvaraRadera
  9. Johanna - Nejnej ingen Gubi-spegel här inte ;) Bara en simpel liten loppispjäs för en ynka 50-lapp. Och jag som såg någonstans hur man däremot kunde göra sin egen... men frågan är var. Återkommer! Och tack för rara ord.

    SvaraRadera
  10. alltså, det är så galet snyggt. g a l e t ! kram duktiga du! mini

    SvaraRadera
  11. Har du fått upp ramarna nu på väggen? Så fint! :D

    Och vilka fina ramar. Älskar sånna fina enkla, perfekta ramar i underbart trä. Vart har du fått tag i dem?

    SvaraRadera
  12. Where on earth did you find that fantastic massive New York poster?? I'm dying to have one!

    SvaraRadera
  13. @the jensen's: I agree, what a great poster! I'd love to have one, too! Who made that New York print? Would love to find out whether it's available from any online source. Any ideas?

    SvaraRadera
  14. Nordic Bliss - De mindre ramarna är gamla Ikea-ramar, säkert 20 år gamla... Den stora är den allra simplaste furu-ramen från ram-affären som jag betsat för att få den i rätt färg. Jag har gjort detsamma på en massa loppisramar.


    The Jensens´s and Flo - The NY-poster is made by David Ehrenstråhle http://www.dehrenstrahle.com/ He made the poster in a limited edition and they are all sold out.

    SvaraRadera