05 april 2012

mina shoes.



Har ni sett finare skolåda? Jag smäller av så snygg. Och skopåsen. Grymt. Och det bästa  av allt är att i de där flotta lådorna ligger urtjusiga ballerinas. Mina Shoes är ett nytt svenskt barnskomärke som skodesignern Linda Gullberg ligger bakom. Hon har jobbat med skor i flera år men tyckte det saknades finskor för barn när hon själv fick barn. Speciellt sköna ballerinas. Och stövlar är på gång.

Här hemma har vi kärat ner oss i två olika. Jag tycker puder vore väldans fint men nej neeej, kattballerinas är helt klart hetast.

 

Påskfirande pågår på Mina Shoes mellan 3-9 april med 30 % rabatt på Pineapple Ballerina. Glad påsk-shopping!

11 kommentarer:

  1. Vaddå barnskor? Jag vill ju ha de jättesöta skorna med katter på!:)

    SvaraRadera
  2. Fantastiska! Jag säger samma sak - JAG vill också ha! :)

    SvaraRadera
  3. Klart att katt-varianten blev succé!! Bedårande. Älskar fina skokartonger, kan fortfarande minnas sorgen när jag hade shoe-shoppat i NY och fick slänga alla lådor pga av platsbrist i resväskan, buhu!

    SvaraRadera
  4. Så fina!tänk om man hade en liten tjej ;) Ha en fin påskhelg!
    kram

    SvaraRadera
  5. Vilka underbara skor! För att inte tala om kartongerna. Den gula var ju bara kalas. En sån skulle jag lätt kunna ha i bokhyllan med en massa pryttlar i.

    SvaraRadera
  6. Ljuvligt söta! Tack för svar om hyllan i köket för någon vecka sedan, har varit lite offline. Ha en riktigt skön Påsk!

    SvaraRadera
  7. Åh, vad fina! De gula var ju galet coola :)
    Ha en härlig påsk!!
    //Elin

    SvaraRadera
  8. Helt underbara skor. De gula hade jag velat ha själv!

    SvaraRadera
  9. Åh wow så fin! Jag gillar de svartvita bäst :) Trevlig blogg förövrigt, alltid kul när man hittar till nya människor och inlägg :)

    Kolla gärna in min sida där jag säljer fina silversmycken www.jvalleytwig.se , just nu med påskrabatt dessutom :) Hade varit kul om du hittade en favorit inför sommaren vettja :)

    Ha det bra och GLAD PÅSK! :)

    SvaraRadera
  10. Hade gärna haft hela rasket-kan man krympa ett par fötter i stl.38..?!
    Glad Påsk!
    Johanna

    SvaraRadera
  11. How beautiful kids are looking.
    but don't understand what shoes are doing there in post.

    Exam Papers

    SvaraRadera