02 maj 2013

det börjar arta sig...



... and I love it.
 
 
 

12 kommentarer:

  1. Ja du, det där blev ju ganska så fint :)

    SvaraRadera
  2. Skönt att slippa damma med glasdörrar!

    SvaraRadera
  3. Jag dör vad fint!! Kan inte du komma hem till mig och inreda lite?;) du är så himla duktig! Stor kram och tack för fina tävlingsinlägget innan...<3

    SvaraRadera
  4. O nu är jag här igen. Vi tittade på det gamla fina huset idag. O vi blev kära direkt. O i käket hänger typ ett sånt här skåp med glasdörrar. När vi köpt huset, får jag bjuda ner dig då?

    SvaraRadera
  5. Var nöjd! Vill köra en copy-paste till mitt nya hem.

    SvaraRadera
  6. Fantastiskt fint! Hur har du gjort det?

    SvaraRadera
  7. Men hallå vad tjusigt!!

    SvaraRadera
  8. OH, precis ett sant skap som jag letar och letar efter till mitt kök !!
    Fint !

    / Jenny

    SvaraRadera