29 maj 2013

mokkasin + mini empire = sant



Efter sju sorger och cirka 1000 bedrövelser kan jag idag presentera Mokkasin´s allra första egna väska. I härligaste samarbetet med Mini Empire sitter nu Jenny´s vackra påfågeltryck på en väska. Bara, bara för min affär. Sådär lite lyxigt exklusivt och automatisk när man handlar för en viss summa. Det här är egentligen bara provet. Men ändå. NU är det nära. Ni kanske minns att jag glad i hågen skränade ut den där fredagen att nu minsann var det nära. Och då visade det sig tre dagar senare att de där påsarna var längre bort en någonsin. Fy tusen, vilken besvikelse. Men sen gick det undan, ny kontakt, ny påse och nytt prov och smack där satt den. Så om ett par veckor hoppas vi kunna leverera paket av snäppet lyxigare variant.

20 kommentarer:

  1. Finemang! Måste nästan handla lite så jag får en sån där fin väska...

    SvaraRadera
  2. So many lovely things!, lovely bag and journal!

    X

    SvaraRadera
  3. Que fotografia tan bonita!!
    Besos!
    Veronica

    SvaraRadera
  4. Så fint och vilken bra idé! Vardagslyx av bästa slag :-) Kram Elina

    SvaraRadera
  5. Vilken lyxig bonus!

    Ångrar bittert att jag inte beställde av de där vimplarna innan de tog slut IGEN, det står i shopen att du eventuellt får in nya - när tror du att det kan bli i så fall?

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja, fast det var svårt att hinna med där. De var slut nästan på direkten. Inte förren i början av juli beräknas nya att levereras.
      Hälsar Sofia

      Radera
    2. Tack för snabbt svar! Då ska jag beställa fort som attan då!

      Radera
  6. Åh åh åh! Så himla fint! <3

    SvaraRadera
  7. Wow, så fint! Tur jag ska lägga en beställning snart då. ;) <3

    Den där dagboken (rosa) finns den i hos dig att köpa? I webshopen?

    SvaraRadera
    Svar
    1. Vänta in väskan vetja! Almanackan är från Frankie, köpt på PaperCut men är nog slut nu...

      Radera
  8. Den är verkligen fantastisk Sofia, så himla fin och passar dig och din affär som klippt och skuren.
    Lyllo dig och bra kämpat! Kram kram

    SvaraRadera
  9. Såå tjusig! Den där portmonän ser väldigt fin ut också, får man fråga var den är ifrån? :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Å den var min mammas... Vacker är den.

      Radera
  10. Jättefin! =)

    Trevlig kväll!

    Annelie

    SvaraRadera
  11. men herregud va fin! den vill jag bära alla mina tidsskrifter i, dag ut dag in , till kontoret och hem. fint det skulle va! mini

    SvaraRadera
  12. Great picture, beautiful pieces!!
    Love from Germany, Lali

    SvaraRadera
  13. Vackert! Det är en väska jag gärna skulle vilja ha =D

    SvaraRadera