15 september 2010

We like Molo.

Viggo i ny fleece från Molo.
Snabbaste leveransen från fina nätbutiken Lucky Little Me som har ett brett sortiment av barnkläder.


Vår familj är stormförtjust i Molo, speciellt i deras ytterkläder. Fleece och overaller har vi använt i åratal. Med fyra barn som inte helt har följt varann i säsonger och storlekar så har det blivit en hel del plagg. Men nu till poängen. Dessa kläder har cirkulerat runt bland syskonen, kompisar och kusiner. De har använts säsong efter säsong. Barnen har fullkomligt bott i de här kläderna, röjt och lekt som sig bör. Och kläderna är fortfarande lika fina. Coolt tycker jag.

7 kommentarer:

  1. Så söt pojke :)

    Vi har oxå använt mkt molo till vår dotter. Superbra kvalite och häftig design

    Ha en fin helg

    Kram Madde

    SvaraRadera
  2. Hej
    De är ju såå fina!!!! Säljer du dom? Jag älskar dina hall bilder med skorna på hyllan , skitsnyggt!!!
    kraaaam

    SvaraRadera
  3. I know, är det någon man kan lite på så är det Molo! Jag har tvättat deras pjamaser, och tro mig, de har tvättats!! Det syns knappt och de flesta är ändå köpta på second-hand. Precis så ska barnkläder vara. Skitsnygga mönster och hållbara! Viggo är dundertuff i sin fleece, och som vanligt ljuvligt foto.
    Kram Anna

    ps. Trevlig resa - min absoluta favvostad - njuuut!

    SvaraRadera
  4. Vilken liten tuffing.Kram från mormor

    SvaraRadera
  5. Kan ni inte ta in Molo hos er??Vore nog många som skulle vilja köpa!

    SvaraRadera
  6. Molo gillar vi också här hemma - favoriterna i garderoben.

    /Kristina

    SvaraRadera
  7. Ska bli så spännande att se hur MOLO overallen jag klickat hem blir i vinter...speciellt efter ditt inlägg! Även hittat sötaste klänningen och annat fint som väntar på att användas....
    Johanna

    SvaraRadera