01 november 2010

mokkasin-paket 2.

Och jag suktar efter detta till jul. Med röda band.

5 kommentarer:

  1. helt underbar färgkombo tycker jag! säljer du detta i butiken eller får man paket inslagna i detta om man handlar hos dig?

    SvaraRadera
  2. Du har verkligen valt helt underbara och passande papper till butiken!

    /Marita
    Embacollage

    SvaraRadera
  3. Ylva - Julklappar och vinterpaket från Mokkasin kommer att slås in i detta papper =))
    Nu behöver jag inte sukta länge (har tvekat för papperet var i hmmm,,,,lyxigaste laget ;))) för jag beställde imorse!!
    Jag kunde inte motstå det. Håller med om att färgkombon är underbar och med de söta små fåglarna...ahhh!

    SvaraRadera
  4. tycker gott du kan ta betalt för paketinslagningen :)

    lite nyfiken: vilken leverantör är det som har så här fina papper?

    SvaraRadera
  5. Så fina papper! Tur att jag har lagt en beställning! /Malin

    SvaraRadera