04 november 2010

wishlist.


Ni minns kanske min klänning från Anthropologie som egentligen var ett nattlinne. Det är allt bra fint med nycklar så tomten... Pssst!
Nyckelhalsband är väldigt, väldigt fint. Bara så du vet. Kolla dem ifrån Tiffanys. Fast favoriter behöver inte vara särskilt dyra historier. Som mina nyckelörhängen från HM´s barnavdelning. 29,50 för fyra par. Synd bara att de har kommit bort. Allihop.


Kolla vad jag hittade HÄR hos fina Stil Inredning & Design nu på morgonen!
Psst igen tomten! Du behöver inte fara ända till N.Y!


5 kommentarer:

  1. Smart där, att bearbeta tomten redan nu. Ska genast kopiera det konceptet. Min önskelista brukar vara lång...
    Kram Anna

    SvaraRadera
  2. Hm..tomten kommer tyvärr inte till mig. Om man inte räknar de otaliga "Gjort själv" klapparna från barnen då..;-) Så får väl ta en egen tur till H&M och se om jag hittar nyckelörhängen!! :-)

    SvaraRadera
  3. Anna1 - Det är lika bra, då kanske chanserna är större ;))

    Anna - Jag är inte så säker på att han kommer till mig heller ;))) Man kan ju alltid hoppas...
    Förra året gick jag bet kan man säga. Kolla här
    http://mokkasin.blogspot.com/2009/11/snalla-tomten.html
    =)))) men det var kanske inte så konstigt!!???

    SvaraRadera
  4. Urfina halsband. Väcker habegäret i en :)

    Namntåget frågade du om. Vi fick det i somras av lillemans farbror och faster som precis varit på semester i Italien. De hade hittat det där så det kanske inte finns i Sverige ännu. Ta in det!

    Kram / Kristina

    SvaraRadera
  5. Gillar!!! O de smyckena Madde kommer ha i butiken ser riktigt fina ut! Varför finns det så mycket fint??? Grrr...vill vinna myyycket pengar :)!
    Ha en bra dag/ EDEN

    SvaraRadera