31 december 2010

bye bye 2010.


Jag tänkte göra en liten fin avslutning från bloggen 2010. Ni vet, de bilderna man gillar bäst och så. Men det gick åt skogen och nu är klockan alldeles för mycket för att börja om. Och dessutom alldeles för mycket för att skriva sådär klokt som sig bör en dag som denna. Några timmars sömn behövs inför årets sista dag tillsammans med fina vänner.
Hoppas ni alla får en alldeles förtjusande morgondag.
Och TACK för ni kikar in här
det gör mig verkligen glad!
 Jag önskar er
Ett Riktigt Finfint Nytt År!

Kram!


Här kan ni se var alla bilderna kommer ifrån. Det är mitt absolut första försök att använda Pinterest. Jag har inte riktigt fattat hur man gör men jag lovar att berätta när jag vet. Nästa år kanske... Fast himla bra var det allt att jag testade just idag när det blev sådan här kris på bilder.

12 kommentarer:

  1. Pinterest is quite fun! I love finding pretty photos and then repinning them..and following new people.

    If you'd like to see my boards, they are here:
    http://pinterest.com/labeck/

    SvaraRadera
  2. Vilka vackra bilder! Jag kommer definitivt att fortsätta följa din fina och härliga blogg nästa år och jag önskar dig ett gott nytt och ett härligt nyår!
    Kram
    Helena

    SvaraRadera
  3. Underbart vackra bilder! Det ska bli kul att följa din blogg nästa år, jag är så glad att jag hittat hit! :)

    Gott Nytt År!
    Kram från Lotta

    SvaraRadera
  4. Mycket vackert kollage! Vill önska dig ett riktigt gott nytt år. Du har blivit min bloggfavvo. Kan ej få nog av bilder från ert fantastiskt fina hus. Ser fram emot mer 2011!

    Hälsningar från Anna-Karin i Sthlm

    SvaraRadera
  5. Pinterest har jag icke tagit steget till ännu, men det verkar vara ett bra sätt att samla på det vackra. För vacker stämning lyckades du få till med dina bilder. Jag är så glad över att du tog steget till att vidga dina bloggvyer och skriva mer om hem och familj. Det är ett nöje att följa dig. Jag ser fram emot 2011 här på bloggen. Ha ett fint avslut nu! Kram W

    SvaraRadera
  6. Skall genast kolla in den sidan! Gott Nytt År! Vi ses på andra sidan....

    SvaraRadera
  7. Herlig stemningsfull collage!! :))
    Gleder meg til flere i året som kommer.
    Alt det beste til deg og din familie i året som kommer!
    Klem, Lena.

    SvaraRadera
  8. Underbart fina bilder! Alltid lika mysigt att följa din blogg! Önskar dig en god fortsättning på det nya året,kram jessica.

    SvaraRadera
  9. Snyggobilder! Gott nytt Sofia!
    Kram/ Jennifer

    SvaraRadera
  10. Nja, gym 2011 blir det nog absolut inte för mig. Inte min cup of tea. Komma i form är en annan sak. Kanske inte för Marathon, men en cyckeltur till bussen utan flås vore något att satsa på för min del! ;)

    Pinterest och jag småbråkar, men det tar sig. Kommunikation och uthållighet lär vara det säkra sättet att bygga relation på - så vi fortsätter. Trots lite lätt irritation börjar jag gilla. Men jag har inte lyckats göra ett collage? Hur gör man det? Och inte heller pin it från någon annan hemsida.
    Jättefina bilder du satt ihop. Riktig krispig vinter (som jag snart är rätt nöjd med).
    Kram Anna

    SvaraRadera
  11. Just glömde att tacka för gratulationerna - TACK!!!

    SvaraRadera
  12. Wіth havіn so muсh content do yοu еνer run іnto any issues οf plagoriѕm or copyright viοlation?
    My ωеbsite has а lot of еxclusіvе cоntent Ӏ've either authored myself or outsourced but it seems a lot of it is popping it up all over the internet without my authorization. Do you know any methods to help stop content from being stolen? I'd genuinely аppreciate it.


    Mу web ρagе :: http://apartmentsinmesaaz.net

    SvaraRadera