03 december 2010

månadens inspiratör.


Jooo, minsann! Kika in på Fabriken!

19 kommentarer:

  1. Ett sk helgjutet val :) Fint inlägg hos Fabriken! Ha en riktigt fin helg!

    SvaraRadera
  2. Gillar verkligen dina bilder:)

    SvaraRadera
  3. Jättefint inlägg på fabriken!!!!!
    Kram

    SvaraRadera
  4. Så kul att ha hittat hit!
    Super-härligt inlägg på Fabriken. Blir så inspirerad - och ännu mer nyfiken på att bläddra vidare i bloggen.

    Njut helgen!
    /Pernilla

    SvaraRadera
  5. Vakker blogg!! Jeg følger:)

    SvaraRadera
  6. Grattis! Din blogg är underbar och du tar såå härliga bilder!

    SvaraRadera
  7. grattis! då måste jag genast gå in ock kika :)

    och tack så mycket!
    plåtbokstaven köpte jag på antikmässan för 2 år sedan av de underbara killarna K og Co. den är gammal och jag ÅNGRAR att jag inte köpte fler, men de var ganska dyra...

    fin helg och kram.

    SvaraRadera
  8. Ahhh!! Lovely!! Både bild och inspiratör! :-) Ha en underbar fredag!

    SvaraRadera
  9. Stort grattis!!!!!
    Hoppas ni får en underbar helg!

    Alltid lika kul att kika in här och njuta av dina underbara bilder :)

    Kramis

    SvaraRadera
  10. Grattis! Vilken underbar blogg du har :). Bilderna är såå fina så kameran kan inte vara så himla skruttig som du påstår ;)

    /Mia :)

    SvaraRadera
  11. Ja, jag såg det i förmiddags när jag var inne på Fabriken. Grattis! En mycket välförtjänt utnåmning, om du frågar mig! Man blir alltid lika glad av att se dina fina bilder!! :-)

    SvaraRadera
  12. Jättefin blogg, hit kommer jag tillbaka!
    Gillar den röda lampan!
    //Jenny

    SvaraRadera
  13. Grattis!!. det var du värd.Verkligen fina bilder.Ha en bra helg!!Kram.Monica.

    SvaraRadera
  14. Skickligt gjorda bilder!
    Gillar uttrycken med färgerna, du är duktig du.
    Kram Tina

    SvaraRadera
  15. wow!!!
    Så himla fint, är helt tagen.
    //Linda

    SvaraRadera
  16. Så kul att hitta till din fina blogg!! Jätte härligt inlgg i "fabriken". Hit kommer jag gärna tillbaka;-)

    Linda

    SvaraRadera
  17. GO GIRL! skitsnyggt! kram från frisörskan

    SvaraRadera
  18. Wiho! SJÄLVKLART! Grattis, det satt som en smäck! :)

    SvaraRadera