06 november 2011

att göra sin grej.


Viggo har gått på teater hela hösten. Och idag var det dags. Äventyr i Vilda Västern. Premiären liksom. Fast bara en endaste föreställning. Men det var nog så gott. Pirrigt innan men lycka efteråt. Och undertiden. Och det coola är att ungen har travat iväg till teaterskolan varje tisdag. Minst två  år yngre än alla andra och resten av gruppen är bara tjejer. Och vem bryr sig? Inte Viggo i alla fall. Och det tycker jag är coolt. Så in i vassen. Heja dig min lille son! För att du gör det du gillar.

12 kommentarer:

  1. Underbart, vilken härlig kille! Heja!!

    Kram
    Johanna

    SvaraRadera
  2. 'Heja' indeed! Good for him! :-)

    SvaraRadera
  3. Härligt att höra. Det stärker dig så himla mycket som person att få göra något du verkligen tycker om. Teater är toppen!!!

    Hälsar Åsa

    SvaraRadera
  4. JAA HEJA HEJA!!!!!

    Sånt blir man rörd av.
    Jag peppar mina barn titt som tätt i att strunta vad massan tycker och gå egna vägar. Med resultat faktiskt.

    SvaraRadera
  5. Precis så man hoppas att barnen ska vara. Våga gå sin egen väg. Förstår att det var en stor stund. :-)

    SvaraRadera
  6. Låter som min äldste son. Han har alltid, alltid kört sin grej. Inte alltid det som förväntas av en kille och jag är sååå himla stolt för den han är. Heja Viggo! Kramar Kicki

    SvaraRadera
  7. Det var så häftigt att se Viggo agera..Man såg hur det riktigt lyste om honom.Mormor och morfar sträckte lite extra på sig det var våran coola Viggo!!

    SvaraRadera
  8. Så galet fint! Jag älskar!

    SvaraRadera
  9. Så underbart!
    Min kille är nu inne på sin fjärde termin på teatern. Han älskar det och bryr sig inte för fem öre! ♥
    Idag är dom numera två stycken killar *kors i taket*

    SvaraRadera
  10. Vad härligt att han vågar gå sin egen väg! min gio gick också på teater och tyckte det var superkul, nu går han på simning istället, men ska fortsätta med teatern till våren :) ha en fin kväll, kram

    SvaraRadera