02 november 2011

det kan aldrig bli för många.


Liv kan lätt snöa in på saker. Det har hon efter mig. Och ja, det kan bli lite mycket av viss typ av sak. Fast det gör inget. Ingenting alls.


Som det här med att rita kläder och mössor och halsband och skor och allt det där andra.


Och eftersom jag vet hur det är med det där att snöa in så hejdar jag inte det hela i första taget. Så i helgen hittade jag en finfin present. På Papercut. Och så fick hon en massa frimärken.

För det är ett litet problem hennes mamma har. Hon postar aldrig (eller åtminstone aldrig i tid) alla brev och vykort som hennes dotter skriver. För hon glömmer dem alltid under någon hög någonstans. Hemskt dåligt, jag vet. Men nuså, aldrig mer får vi skicka brev tre månader i efterskott.



Presenten var i alla fall en bok full med vykort att göra klart själv. Och i samma serie finns inspirationsböcker. Så två julklappar till är fixade. Den här och den här. Så himla fina.



Så var det ju det här med att snöa in. Den här är ingen lek. Real stuff liksom.


Den här är precis tvärtom men himla söt. Klistermärken i mängder.


Och den här har jag ju haft i affären slog det mig precis. Fast inte nu men kanske snart.

Det finns helt klart en värld
bortom Top model. Same, same but different. Väldigt mycket different.

6 kommentarer:

  1. Sikken skønne billeder af din kreative datter. Jeg er også slem til ikke at få sendt min datters breve i tide så måske jeg skulle overveje samme gave til hende en gang.

    SvaraRadera
  2. Nämen lägg av - det där skulle ju jag snöa in på också! Nu blir jag lite avis faktiskt..! :-D

    SvaraRadera
  3. Ja, väldigt mycket different! Och bra! Kram Kicki

    SvaraRadera
  4. Så himla sant. Klart att man måste få snöa in på saker. Det är väl rätt härligt tycker jag. Sen verkar hon ju fruktansvärt duktig också!
    Kram o trevlig kväll

    SvaraRadera
  5. Men gud vad fin hon är Liv! Underbart söt!

    Och undra om det inte är en liten fashiondesigner ni har där... Talangen är ju där redan.

    Tack för alla underbara bilder. Hjälp du knockar mig varje dag med dem! Kram.

    SvaraRadera
  6. Jag kan bara hålla med alla kommentarer ovan! Precis som Kviddevitt säger, du knockar oss varje dag. Fantastiskt bra tips. Tack snälla! /Malin

    SvaraRadera