14 november 2011

nytt projekt.


Hemma hos oss renoverar vi med stil. Tänker på att ställa sakerna på ett snyggt sätt. Lite estetiskt korrekt sådär. Tänder några ljuslyktor för den goda känslan skull. Det är såklart att vi gör det. Men måste ju hålla stilen liksom. Alltid, alla dar.

Och nu förstår ju alla att jag ljuger. Självklart, att det är precis tvärtom. Så därför var det ganska lustigt att verandan såg ut såhär i morse.  


K gör för övrigt sittbänkar utmed väggarna. Och kan ni tänka er hur mysigt det kommer att bli. Jag kan tänka mig det, väldigt mycket. Kuddar, plädar, några fuskiga fårskinn och ett par riktiga, ljuskrona i taket, isiga vinterfönster, raggsockor, varm choklad. Jag slutar nu, ni fattar va?

19 kommentarer:

  1. Blir säkert fantastiskt bra! :-)

    SvaraRadera
  2. Fattar precis. Och visionerna måste man hålla högt trots realiteter - klart att man måste piffa lite för att visualisera och bjuda oss på lite ljusterapi :)

    SvaraRadera
  3. Det låter som att det kommer att bli helt fantastiskt kram

    SvaraRadera
  4. Kommer bli helt underbart! Ser ljuvligt ut även med bygg-grejerna... Lycka till med projektet!

    SvaraRadera
  5. Härligt med sittbänkar!

    Jag trodde lite på dig först... :) jag kommer nämligen på mig själv bla. när jag hänger tvätt att jag färgkoordinerar och ser till att det ser snyggt och prydligt ut när jag lämnar tvättstugan.

    Ha en bra dag!
    Kram Sofie

    SvaraRadera
  6. Lägg av. Fy va underbart det låter. Det där med raggsockor och varm choklad. Den tog.
    Kram
    H.

    SvaraRadera
  7. Jag ser det framför mig. Härligt! Jag skulle också gärna vilja veta var du hittat det underbara knappysslet i förra inlägget? En riktig drömpresent i mina ögon.

    SvaraRadera
  8. Oooh...jag fattar precis! Låter underbart.

    SvaraRadera
  9. Ååååååååååå vad snyggt!
    Man vill bara flytta in bums!
    Tänk att hos er så är det snyggt fast projekt pågår. Hur gör ni?! :)
    Du tar så otroligt snygga och fina bilder. Jag älskar ljuset i dem. Som om att det aldrig blir grått och mörkt hos er. Det är underbart! (det är säkert inte så :) men det spelar ingen roll).
    Ha en skön dag!

    SvaraRadera
  10. Hej!

    Superfint. Inspirerande som vanligt!

    SvaraRadera
  11. Men gah vad avis jag blir!!!

    SvaraRadera
  12. Hej :-)
    Det kommer att bli superläckert!
    /Jenny

    SvaraRadera
  13. What splendid light ! I like much this atmosphere.

    SvaraRadera
  14. Mysigt med sittbänkar! Det har jag velat bygga länge! Vackert hem och en härlig blogg!

    Kram på dig!

    SvaraRadera
  15. Det låter alldeles alldeles underbart! Kram

    SvaraRadera
  16. Låter underbart som tusan! Kram.

    SvaraRadera
  17. hahaha, renoverar med stil.. Ja, det hade vart något. Jag höll på att tappa hakan först, men sedan förstod jag ironin ;)

    Det ser ut och låter som ni kommer få det så fint såå!!

    SvaraRadera
  18. Tror att det kommer att bli fantastiskt mysigt :)

    SvaraRadera