06 februari 2011

söndagsbilden och ♥ er!



Japp, så är det. Ni gör mig verkligen glad. Så in i vassen glad. Att ni är så många som läser här. Och att ni tar er tiden att lämna snälla hälsningar. Det är en energikick och jättepepp utan dess like. Så ♥ er!


Nytt i bokstavssvängen på Mokkasin, är dessa i papp. Rackarns fina tycker jag och kan inte hejda mig att skriva både det ena och det andra. Åttiotre bokstäver och symboler plus en massa små nitar att fästa ihop dem till en banner. Det finns lådor med bara svarta bokstäver eller bara turkosa eller multifäger.

EN LITEN UPPDATERING.
Kul att ni också gillar bokstäverna. En förpackning bokstäver kostar 125 kronor och så tillkommer "den lilla" frakten på 39 kronor. Jag vet att det är krångel att Mokkasin inte har någon nätbutik ännu. Men snart, snart! Och så länge så mailar ni mig bara på order@mokkasin.com så fixar jag på momangen!

Söndagsbild Fabriken

22 kommentarer:

  1. Glädjen är ömsesidig. :-)

    SvaraRadera
  2. Du är toppen! kram o ha en trevlig vecka! <3

    SvaraRadera
  3. Detsamma!
    Men du - hur göra för att beställa varor från din butik? Jag har tänkt flera gånger - senast nu - att jag skulle vilja kunna handla från dig... :)

    Kram kram.

    SvaraRadera
  4. Mm multifärgerna skulle passa mig....

    SvaraRadera
  5. You make me happy! Och de där svartvita vill man ju ha typ i går. Kan man lägga en beställning :) Kram

    SvaraRadera
  6. Jag vill också beställa. Hur gör vi? Så jäklans fina banners. Jag skrev om liknande för några månader sen men har inte stött på de någonstans här i Svedala - förrän nu - så bra du är!
    Kram / Kristina

    SvaraRadera
  7. Åh, vad roligt med bokstäver att göra banner av!! Vad kostar ett paket?

    SvaraRadera
  8. Sofia, vad är din webb-shop? Vi är många som lider av ha-begär. Pronto. Pronto.
    Kram Anna

    SvaraRadera
  9. Ai, de var fine, ja! :)

    Håper du får en ny, fin uke!

    Hilsen Solrosa

    SvaraRadera
  10. Åh så fina jag beställer på en gång

    Kram LiseLotte

    SvaraRadera
  11. Den kärlek är ömsesidig. You make me happy. Och bokstäverna är ju underbara!

    SvaraRadera
  12. Heja dig!! Och oj vilken fin banner. Dina foton är härliga som tusan tycker jag. Du inspirerar. :)

    SvaraRadera
  13. Läckra och tack detsamma :). Älskar att komma in til dig och dina uunderbara bilder.

    /Mia

    SvaraRadera
  14. Tack själv för all inspiration du ger. All kärlek right back at ya! (som Ellen Degeneres säger!)

    Kram från Lotta

    SvaraRadera
  15. Underbart fina bokstäver!! Å va kul att höra att du ska starta en nätbutik, väntar med spänning....En stor kram till dig/Jessica.

    SvaraRadera
  16. Ser föresten verkligen fram emot att besöka Mokkasin när vi kommer till K-holm :)

    SvaraRadera
  17. Men så fint! Du letar upp de allra roligaste detaljerna! Med risk för att de redan är slut ska jag skynda mig till mailboxen nu...

    SvaraRadera
  18. Gud vad underbara!!! Jag hoppas de finns kvar i slutet av månaden då jag vågar, med min knackiga ekonomi beställa..

    Kram

    SvaraRadera
  19. Åh, jag stod och pillade på en sån liten robot i helgen, men jag vet att såna leksaker köper jag än så länge bara för min egen skull. Lilleman pillar ju sönder den rätt snart. Sparar till bensinpumpen i plåt istället...

    Läckra bilder!

    SvaraRadera
  20. Nätbutik är kul! Skulle gilla att det stod priser på det du visar från affären... blir liksom inte av att maila o fråga.
    Kram
    Cecilia

    SvaraRadera
  21. tack för fina bilder och inspiration!

    SvaraRadera