27 februari 2011

söndagsbild och we ♥ minirodini.



Det är inte alltid vi är överens när det kommer till kläder. Jag och ungarna. Det kan gnällas och klagas till förbannelse. Men inte när det gäller minirodini. Vi gillar som tusan. Allihopa. Viggo har väntat på sin korvtröja ända sedan han först såg den för sådär ett halvår sen. Och deras nya jeanskollektion sen. Grymma brallor. Här på bilden har de Santiago Slim (heavy stone wash). Liv som har ratat jeans i flera år drog på sig ett par sådana igår. Först vrålade hon i högan sky att hon ville minsann inte ha några jeans. Sen blev det knäpptyst. Jag vill ha dom, mamma. Sen har hon bara tagit av sig dem när hon skulle sova.


Imorgon är deadline för AW11. Och som vanligt är jag ute i sista minuten. Så här väntar nattjobb och en snabb tur till Stockholm imorgon för att spana in kläderna på plats. Och ett är säkert, de har gjort det igen. Nästa kollektion är minst lika schysst.

Söndagsbilder på Fabriken.

20 kommentarer:

  1. Snygga outfits - men modellerna var snäppet snyggare..! :-D

    SvaraRadera
  2. Jag måste ha korvtröjan! Punkt slut. Minirodini är min favvo nr 1. Vilka bilder!! Katalogmaterial helt klart. Eller varför inte till den där tidningen? Många projekt var det ju.. ;)
    Lycka till med nattjobbet. Förstår att det är en utmaning att välja - allt de gör ger ju oftast köp-signal, big time. Kram Anna

    SvaraRadera
  3. Jag satt med laptopen i soffan med mannen bredvid mig när jag kikade in här och hann sa
    - stopp.. när jag scrollade ner....vänta..vilken snygg bild! Han har bra smak min make och han är inte allt för generös med att kommentera högt...Så komplimanger till dig och din klockrena bild!!!!

    Åh jag håller ju med så klart. Tokmycket=)

    KRaM Tina

    SvaraRadera
  4. Gillar också dom skarpt :)

    //Johanna

    SvaraRadera
  5. Så fina bilder! Och ungar. Och kläder ;)
    Korv på tröjan, den var bra...
    Kram Cecilia

    SvaraRadera
  6. Ah så sketsnygga bilder! Ljuset! Kläderna! Å modellerna! Vi äger än så länge inga minirodini men man blir ju helt klart toksugen.
    Kramar / Kristina

    SvaraRadera
  7. Jag har en tavla med korv & bröd på , i köket. På tröja är det också superläckert! MEN det funkar nog bara riktigt bra om man är lite, liite yngre, än vad jag är... Vilka Sötnosar! Bilderna OCH framförallt; KIDSEN!
    :)
    /helena

    SvaraRadera
  8. Fina namn dom har. Barnen alltså. Sjuuukt snygga kläder också.
    Kram påre

    SvaraRadera
  9. Jag håller helt med. Äääälskar minirodini!

    SvaraRadera
  10. Så kul att du också har en Viggo ;)
    Ha en bra vecka!

    SvaraRadera
  11. Vilka sötnosar i cooooola kläder!

    SvaraRadera
  12. Hihi.. underbart! Och härligt att ni är överens om att korvtröjan är bra:) Den är ju bara så cool!

    Hoppas du haft en helg med massor med timmar!!

    KRAM

    SvaraRadera
  13. Men åh, vilka underbara barnkläder! Det tåls att tänka på till mina syskonbarn. Hoppas du fick lite sömn inatt!

    SvaraRadera
  14. Underbara bilder!! Coola kläder men ännu coolare modeller. :)

    Kram kram

    SvaraRadera
  15. Verkligen superfina kläder!! Ha det så bra, kram jessica.

    SvaraRadera
  16. Fina barnen är! Älskar Noomis poser!
    Ses imorgon.
    Kram Linn

    SvaraRadera
  17. Lovely pictures.
    Sam

    SvaraRadera
  18. Supersøte. Både klærne og modellene! :)
    Klem.

    SvaraRadera
  19. Så fina kläder - men mest imponerande är dina bilder! Wow du är så duktig!!! Lär mig fota som du!

    Kram Frida

    SvaraRadera
  20. Älskar Mini Rodini! Söta ungar du har. Härligt med fyra. Är riktigt sugen på stor familj men just nu bor vi så trångt ;)

    Tack för att du inspirerar med din blogg. Och grymt fin butik! /Elle

    SvaraRadera