20 maj 2011

det är det lilla extra som gör det.


Liv lånar vidare i mammas garderob. Och då får man finna sig att små nallar hamnar på dragkedjan på min gamla hood från Jenny Hellström. Hur viktigt det än är att man ser cool ut så piffas det lite extra med små troll och pyttiga figurer. Eller med egengjorda halsband med garn som kedja. Det är det som gör det tydligen.



Minns ni henne förresten? Åh så snyggt det var. Fina, fina kläder till mig och barnen. Typiskt att hon slutade. Fast jag hittade en gammal plastpåse från hennes butik vi Hornstull häromdagen. Alltid något.

8 kommentarer:

  1. Plastpåsen var ju väldigt cool - håll hårt i den! :-)

    SvaraRadera
  2. Det är ingen jag hört talas om.. Men jag diggar tyget!

    Hoppas ni får en fin fredag!

    Puss!

    SvaraRadera
  3. Haha! Superhärligt ju! :-)

    SvaraRadera
  4. jag tyckte också massor om hennes kläder!
    Ha en fin helg!

    SvaraRadera
  5. åh vilken fin påse. Kul att du sparat den!
    Trevlig helg : )

    SvaraRadera
  6. Jag saknar också Jenny Hellström. Men jag har några jackor och nån kjol som jag håller hårt i. Och just ja, ett superfint nattlinne. Så himla synd att hon slutade.

    SvaraRadera
  7. Jag saknar också! Vår minsta har just växt ur den sista tröjan men jag har i alla fall en hel del kläder själv som fortfarande är så fina, så fina.

    Kom tillbaka Jenny!

    SvaraRadera
  8. Även jag var en fantast av hennes kläder. Har en blus, en skjortklänning och en kjol kvar. Synd att hon slutade...

    Må så gott!

    Kram
    Johanna

    SvaraRadera