23 maj 2011

kanske inte borde blogga alls idag.


Måndagspeppen uteblir. Det är alldeles tomt bland orden idag, supertomt. Och bilden har vare sig med peppning eller måndag att göra. Fast de är fina brickor från Fine Little Day. Och ute blåser det så mycket att jag helt plötsligt kom att tänka på Victoria-fallen i Afrika. Långsökt. Men jag var ute i trädgården och insåg att jag blev helt öronbedövad av allt sus i luften. Och då började jag tänka på de där vattenfallen. För det lät som precis som bruset där. Märkligt.

Och nej, det är ju inga brickor. Det är ju skärbrädor såklart. Kanske världens snyggaste skärbrädor.

13 kommentarer:

  1. Hej sofia! Du ska veta att här alltid är lika mysigt att kika in här i din fina blogg/hem. Man bara väntar på att du ska göra nya inlägg, för du inspirerar verkligen =)) Ha en riktigt fin dag, kramkram jessica =)

    SvaraRadera
  2. How fresh! I like the wood, blue an white alot in here.

    SvaraRadera
  3. Du har alltid så otroligt fina bilder! Klart du ska blogga även en sån här dag. Är säker på att fler än jag blir inspirerad av både orden och bilderna. Ha en fin måndag! Kram Nanna

    SvaraRadera
  4. Men vilken tur att du bestämde dig för att blogga! För annars hade jag ju inte fått se dessa otroligt snygga bilder. Du är duktig du!
    Kurra in dig inomhus istället med en kopp te, något gott och en tidning eller anteckningsblocket så kommer säkert peppen tillbaka.
    Det brukar nämligen hjälpa mig :)
    Kram Johanna

    SvaraRadera
  5. Sicken tur att du bloggade idag ändå! :-) Men jag känner igen mig i tomheten..jag behöver bli peppad och upppiggad, jag tror det får bli berocca boost och rosenrot, så kanske det vänder. :-)
    Ha en bra dag! Blås inte bort!!!

    SvaraRadera
  6. Jag känner verkligen igen mig. Ibland kommer en svacka. Och ibland bara tramsiga ord. Och lusten till att blogga liksom bara är borta. Men den återkommer! :-) Tack som alltid för superfina bilder. Hej hej!

    SvaraRadera
  7. Superfina bilder! Tur att du bloggade lite ;-)
    /Kram Victoria

    SvaraRadera
  8. Så så fint! Som allt på din blogg, till och med måndagsord!

    SvaraRadera
  9. supersnygga skärbrädor!

    Ha en fin kväll :-)
    Kram Elina

    SvaraRadera
  10. Pssst..du...*langar över en stor kopp energi och en rykande färsk blåbärsmuffin á la Leila. Drar på en låt tillägnad dig på högsta tonårsvolym*

    http://www.youtube.com/watch?v=eUzfmgyIwzM&feature=relmfu

    Kram!

    SvaraRadera
  11. Tur för oss att du ändå gjorde ett inlägg:) Jättefina bilder! Skickar en stärkande kram/ Johanna

    SvaraRadera
  12. Även om du inte ens kände för att blogga så blev det bra. Det säger ju något om hur bra du är. Jättesnygga skärbrädor och brickor :)

    Jag hoppas att det blir en bra tisdag!
    Kram Sofia

    SvaraRadera
  13. Alldeles underbart även om du inte kände så när du skrev det! Som alltid.
    Kram, Camilla

    SvaraRadera