09 maj 2011

philip karlberg + nanna lagerman och ♥ lisa hilland.


Photography: Philip Karlberg  Styling: Nanna Lagerman

Här vill jag bo, leva och arbeta. Ateljén som visas i senaste Elle Interiör är fullkomligt magisk. Jag höll på att svimma pladask. Där i kön på Ica nu i eftermiddags. Det var helt plötsligt lätt som en plätt att koppla bort kidsen galna framfart. Mamma läser. Det gör inget om ni nästintill kryper ner i glassboxen eller om ni klättrar högst på hyllorna eller  river hela stället, bara jag får kolla färdigt. Åhå, så fint. Och där är Lisa Hillands underbara puff och spegel. Som jag första gången såg hos Malin och sen dess drömmer om...

10 kommentarer:

  1. Maja på 64 kvadrat9 maj 2011 17:50

    Ja badar så fint i ljuset!

    SvaraRadera
  2. Ja, vilken dröm! Vilket ljus!
    /Victoria

    SvaraRadera
  3. Helt fantastiskt. Bara att få VARA där! :-)

    Kram E

    SvaraRadera
  4. Vilket ljus och vilken rymd. Så skulle jag vilja ha det :)

    kram Maria

    SvaraRadera
  5. Åhh jag som trodde jag visste hur mitt drömhus såg ut... herregud, det är ju helt magiskt!

    SvaraRadera
  6. Håller så med dig! Jag hade antagligen betett mig likadant på Ica...

    SvaraRadera
  7. jaaa! Jag dog också lite när jag läste det. : )

    SvaraRadera
  8. jag säger bara Mmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm
    :)

    Kram

    Klara

    SvaraRadera
  9. Ser helt fantastiskt ut! blev så full i skratt när jag läste det du beskrev, när du såg tidningen i affären, man känner verkligen igen sig i det där =)Ja en ny inredningstidning och en stor kopp kaffe till, ja så mycket mer behövs inte för att man ska må bra!! Kramkram jessica.

    SvaraRadera