05 december 2011

fabrikenvinst!


Minns ni att jag i sista minuten kastade in mina Köksfavoriter i tematävlingen hos Fabriken. Tror ni inte jag gick och vann! Tacktack för det. Och därmed är det jag som får lov  att presentera nästa Fabrikstema, Julpyssel. Lite komiskt med tanke på att min pysslarvärld i nuläget inte existerar. Men vad gör man inte för ett sådant ärofyllt uppdrag. Så idag pysslar jag, otroligt nog, inne på Fabriken.


Och inga tomtar blir det och inte så juligt. Men paketinspiration kan väl alla ha lite nytta av i dagar som dessa.


Hurra för en trumma som paket!

Och fler varianter av mina paket här på Fabriken. Och andra säkerligen mycket juligare pyssel.

Lite kul är att för nästan exakt ett år sedan så det ut såhär på bloggen.

16 kommentarer:

  1. Vad roligt, grattis! Du är ju en sån inspiratör så valet känns självklart.

    SvaraRadera
  2. Grattis! Du är såååå duktig!

    Ha en fin dag!
    kram CC

    SvaraRadera
  3. Grattis Sofia!
    Vad kul med julpyssel. Och vilken tur att vi har lång tid på oss. Jag pysslat i myrtakt och fotografering existerar bara helger mellan 11-14, sen är det dötrist ljus och bilderna blir helt grusiga, hualigen!

    SvaraRadera
  4. tjooohoo. förstod jag väl att du skulle vinna.
    så underbara bilder som du hade ...

    och dessa på ditt julpynt är bara så coola.
    COOLA!!!

    SvaraRadera
  5. Grattis. Ytterst välförtjänt. Gillar din konsekventa - men ändå spralliga - stil skarpt. Urfint!

    SvaraRadera
  6. Grattis, duktiga, pyssliga du! :-) Finfint.
    Kram Elina

    SvaraRadera
  7. wow, wow, wow, so nice! I want it too;-)!

    HerzLichSt
    Svenja

    SvaraRadera
  8. Så gjorde du det igen...fick till det=)Mästerligt pyssel.../Annica

    SvaraRadera
  9. Grattis Sofia! Du är så himla duktig. Och du inspirerar väldigt mycket. Jag såg fabrikens tävling och när jag läste att du skulle delta visste jag att du skulle vinna.

    SvaraRadera
  10. Åh så fint. Kul att titta igenom bloggen och se hur fantastiskt bra du har blivit på att ta fina bilder. Hur du fångar ljuset. I december är det väldigt beundransvärt!

    SvaraRadera
  11. Vad läckert! Älskar det där polkasnöret:)

    SvaraRadera
  12. Trumburken. Vill ha, vill ha!!!

    SvaraRadera
  13. Du kan verkligen konsten att inspirera! Jag vill sätta i gång och julpyssla direkt. Otroligt fint.

    SvaraRadera
  14. Grattis! Hurra! Så mycket fint. Tack för all inspiration!

    SvaraRadera
  15. Du är fantastisk!!var inne och tittade på Fabriken och vilka inspirerande bilder och tips du delar med dig av ......Kuloch grymt snyggt!! ...

    Kram från Göteborg.
    Pernilla

    SvaraRadera