13 februari 2012

ge mig vår nu. eller åtminstone några plusgrader.


Ha en fin vecka!

10 kommentarer:

  1. eller hur!
    och gör mig frisk - nu!!!

    SvaraRadera
  2. eller hur! sol värme och mera energi! och jag har ju en terass att inreda, aldrig haft det förut men nu äntligen har jag det! och en takterass till senare i sommar, den blir en utmaning! mini

    SvaraRadera
  3. yes please!
    vill käka upp bilden! sååå vacker!
    kram/jennifer

    SvaraRadera
  4. Hos oss kvittrar fåglarna så det står härliga till, lovely ; )

    SvaraRadera
  5. Åhh den bilden utstrålar ju bara vår och längtan....så vacker! kram

    SvaraRadera
  6. Har samma önskan! Enl. någon gubbe på radion finns det ingen vår före den 15e februari. Bara att vänta några dagar till.

    Anita

    SvaraRadera
  7. ....amen!

    En liten trøst for meg er
    Gran Canaria om 2 uker.
    Mmm. Skal bli deilig.

    Er blitt så glad i bloggen din,
    herlig inspirasjon og vakre bilder
    er gull : ) Takk for at du deler!

    Ha en fin ny uke!

    Maria.

    SvaraRadera
  8. Härliga färger!

    SvaraRadera
  9. Vilken fin bild med färger som lyser vår och sommar! :)

    SvaraRadera
  10. Åh vilka vackra färger! Jag längtar också till våren... tur att man har tulpaner som man kan trösta sig med :)

    SvaraRadera