21 februari 2012

vårt vardagsrum just nu.


Det jag gillar mest i vårat hus är att man kan använda hela alltet som en fotostudio. Det är bra tycker jag. Fast det tycker ingen annan. Konstigt, eller?

Och så är det lite praktiskt. För man hittar bra saker. Ni ska se armeringsjärnet jag sprang på nyss, kommer bli värsta shyssta moodboarden. Eller den grafisk målade dörren, hur har jag kunnat missat den?

Och baksidan på den där skåpdörren är helt urtjusig, jag drömmer om när hela det platsbyggda skåpet var sådär. Kanske skulle man? Ett mintgrönt skåp... ahh.

_________________________________________________________________________________
Our livingroom right now.
I like that I could use our house like a studio. But I´m the only one who like it. I wonder why?

20 kommentarer:

  1. Så otroligt fint. Jag kan inte sluta imponeras och inspireras av dina bilder!

    SvaraRadera
  2. Wow! Vakre bilder av et nydelig hjem!
    Kjempeflott og inspirerende : )

    FIN tirsdag til deg!

    SvaraRadera
  3. haha:) I did same thing today...the only thing I don't enjoy is to move everything back afterwards...lovely photos!

    SvaraRadera
  4. Jag är stum av beundran för både huset, kompositionen och utbudet... Helt otroligt fint! :) / F

    SvaraRadera
  5. du är så duktig!
    sjukt fina bilder!

    SvaraRadera
  6. Så himla fint här alltså. Som vanligt!

    SvaraRadera
  7. Gud, vad fint! Du inspirerar alltid så mycket med dina bilder. Var är lampan ifrån?

    /Johanna

    SvaraRadera
  8. Å tack, vad ni är snälla allesammans! Tack!

    Och Johanna! Lampan är loppisfynd och då menar jag verkligen det. Förmodar att den hängt i någon gillestuga på sjuttiotalet och den var inte direkt attraktiv hos loppischefen :) Men jag gillar den massor!

    SvaraRadera
  9. Slår vad om att jag skulle älska ditt hus!
    Glada hälsningar
    Becky

    SvaraRadera
  10. Så flott hjem dere har.
    Første gang jeg er her på bloggen. Kjempefint her:)
    klem kristina

    SvaraRadera
  11. Viklet ljus!?
    Vilket rum!?
    Fantastiskt fint!
    :)

    SvaraRadera
  12. så fantastiskt fint!! coola bilder. :)

    SvaraRadera
  13. Så snyggt det ser ut, alltihop!

    SvaraRadera
  14. Men åh! Älskar lampan! Kommer snart in i butiken och köper på mig lite stuff inför våren! :)

    SvaraRadera
  15. A lovely mix of color! Who designed that amazing chair?

    SvaraRadera
  16. herlig
    skjønt å ha et slikt rom å boltre seg på.

    vakre bilder.
    den lampen er så snygg. hvor har du hittat den?
    flott om du ville svare inne hos meg.

    beste hilsner fra
    Åpent^hus

    SvaraRadera
  17. Jag blir lika imponerad av dina bilder, hem, formkänsla, färger, stil och ja allt varje gång jag tittar in. Love it!

    SvaraRadera
  18. i'm in love with that beautiful lamp. is it possible to tell me where it's from.

    Thanks so much

    Anne-Britt

    SvaraRadera