28 februari 2012

inte hela sanningen.


Det slog mig imorse att den där röriga hörnan i vårt eget sovrum, med mina egna saker inte riktigt är jag. Visst kan man lätt tro att jag springer runt med mönstrade klänningar i glada färger och är allmänt färgrann? Liksom allting på. Men jag är ju inte sådan. Jag har ju svart och svart och svart igen. Och så kanske var femte månad eller nåt slänger jag på mig en tjusig historia.

Fast om man bortser från röran så är den där hörnan rätt okej att vakna till. Så det kanske är därför allt har hamnat just där. Omedvetet.



_________________________________________________________________________________
This is a messy corner in our bedroom. Isn´t it easy to think that I´m are a person who always dress in lovely dresses with lot of colors. But that´s not true. I´m always wear black and black and black again. Maybe everything are put there because I love to wake up with this sight.

12 kommentarer:

  1. Det är lite som min garderob... full av färgglada klänningar. Som jag aldrig använder. Men jag fortsätter att köpa. Kanske speglar dom ett färgglatt inre? :-)
    Och jag gillar också din hörna!

    SvaraRadera
  2. Hihi, vad kul, för min bild av dig har just varit i färgglada, mönstrade klänningar :) Brukar alltid tänka när du visat någon bild på någon finfin klänning du fyndat: attans vad tråkig man är som går i svart jämt, man skulle ha lite mera färg :)

    SvaraRadera
  3. Håller med föregående av alla talare. Underbar röra! Och lite sådär ser min garderob också ut, ändå har jag aldrig något att ta på mig när de svarta tröjorna och vanliga jeansen ligger i smutshögen. Nästan så att man skulle kunna flagga för en visa-din-garderob-utmaning i bloggvärlden. Förmodligen skulle den vara hur inspirerande som helst även om få av oss modebloggar.
    På tal om det kom jag på att jag måste utnyttja ditt erbjudande om fraktfritt och beställa lite färgglada nya kläder till Lill-Smutt.

    Kramar!!

    SvaraRadera
  4. Härlig röra som får mig att vilja ha färg även i min garderob=)Annica

    SvaraRadera
  5. Jag känner igen mig. Jag tittar på plaggen med färg och när jag fastnar för något tittar jag om det finns i svart.

    Kram

    SvaraRadera
  6. Tja, svarta kläder kanske...men dina ord är färgglada och granna, prickiga blommiga och randiga ♥

    kram Tina

    SvaraRadera
  7. Fin hörna! Var har du fått tag på galgarna?/Tove

    SvaraRadera
  8. Fick kommentaren för nån vecka sedan att jag var så dystert klädd så ny anstränger jag mig verkligen för att hitta färg. Men man ser ju också så mycket piggare ur själv. Och pigg har man ju inte känt sig på otroligt länge. Hoppas allt är bra med dig<3
    Kramar från Klara

    SvaraRadera
  9. Fick kommentaren för nån vecka sedan att jag var så dystert klädd så ny anstränger jag mig verkligen för att hitta färg. Men man ser ju också så mycket piggare ur själv. Och pigg har man ju inte känt sig på otroligt länge. Hoppas allt är bra med dig<3
    Kramar från Klara

    SvaraRadera
  10. Tjusig liten hängare där.. Vart får man tag i sådana tro?

    SvaraRadera
  11. Ha ha :) Kjente meg veldig godt igjen her kjenner jeg :) Har en haug med kjoler som er fargerike og glade, men ender alltid opp med å ta på den ensfargede, trygge :) Utrolig flott blogg du har, og leger meg til som følger! Beppeklem

    SvaraRadera