21 februari 2012

många blir det.


Jag har svårt att tröttna på den där cirkelskäraren. Är fortfarande fånigt imponerad att det blir så runt, går så snabbt och att den tar tjock kartong som den enklaste sak i världen. Det behövs inte mycket för att impa på mig alltså.


cirkelstans + håltång sen kan man göra väldigt många små kort. Kanske så många så att det räcker resten av livet.
_________________________________________________________________________________
I am still in love in my circle punch.

13 kommentarer:

  1. jag har gjort massor jag med! men jag köpte stoooora ark. och det är drygt för då måste man klippa till kanterna efter att man skurit ut.

    SvaraRadera
  2. Oh... gillar bilden, och jag kan bara ana hur beroendeframkallande den är, ska spana in en sån jag också;) TACK för tipset!!

    SvaraRadera
  3. Otroligt vacker bild! har just sett "matematikens skönhet" i kunskapskanalen. Dina bilder passar in där...

    SvaraRadera
  4. När jag ser din fina bild vill jag också ha en cirkelskärare!

    SvaraRadera
  5. Vilken bild! Underbara cirklar. Man skulle kanske köpa en sån dära maskin...
    Kram och godnatt!

    SvaraRadera
  6. Tack för tipset! Ska definitivt införskaffa båda!

    SvaraRadera
  7. Ohh, jag gillade verkligen papprena du gjort dina cirklar av. Såååå snyggt!! Tur att man inte har en cirkelskärare hemma, den verkar lite beroendeframkallande, he he :)

    SvaraRadera
  8. Tips! Har du sett den här? Kan vara världens finaste porslin.

    http://ninainvorm.punt.nl/

    Kram!

    SvaraRadera
  9. åh! det här kände jag att jag ville köpa och göra nån slags hår grej eller klänningsdekoration! hurra för inspiration! :)

    SvaraRadera
  10. Hm! Jag måste nog ha en sådan... Japp, så får det bli!
    Kramen

    SvaraRadera
  11. Ha, ha! Du är cirkelskärarens bästa vän. Alla som har sett dina bilder måste ju bli sugen på att skaffa en. Tack igen för fantastiska bilder!

    SvaraRadera
  12. hej! och tack!

    här är en länk till hårgrejer typ coiffe som ibland händer här... kan ju bli nåt i den stilen....

    http://distantdiying.wordpress.com/2012/01/18/hemmagjord-enkel-coiffe/

    i´ll let you know när jag är klar :) tusen tack för inspirationen
    ellen

    SvaraRadera
  13. Hur fint som helst!! Jag vill också ha det så, förstår precis vad du menar med att det verkar guld!!

    Kram
    Anna

    SvaraRadera