01 mars 2011

tisdagstema om klädförvaring.


Jag äger ingen tjusig walk in closet. Fast vi har en kattvind. Ni vet en sådan där lång och jättesmal garderob med snedtak. Värdelöst att förvara saker där men väldigt bra att bygga kojor i. Att göra sitt eget lilla bo där under alla kläderna och det mörka, trärena pärlsponttaket. Kuddar, täcken, ficklampor och en massa barn plus ett oorganiserat klädkaos. Där har ni vår klädkammare. Och ett skåp med glasdörrar. Som har sett bättre ordningssamma dagar.

Men ni får se min favorit-klädförvaring. Igen. Sara Szybers hängare Unicorn. Och det går faktiskt att få plats med tjugo galgar ungefär. Jag har testat.

Fabriken finns säkerligen en del flotta klädförvaringslösningar idag.

14 kommentarer:

  1. Men jag tror nästan att det får bli en av mina favorit klädförvaringar också, den där Unicornen.. Snygg och fiffig.

    Dina bilder är så fina som vanligt, att jag bara njuter..

    SvaraRadera
  2. Det var utrolig fint og originalt!

    SvaraRadera
  3. Så snygg den där hängaren är! Och dina bilder är också så fina!! Dessutom gillar jag korgen med alla galgarna.
    Må gott!
    Kram / Kristina

    SvaraRadera
  4. Lägg av, jag blir generad av allt smicker!! Den där garderoben lämnade vi tyvärr då vi bytte stan mot villaförort. Men vad är väl en bal på slotten. Annas tips känns mega-töntigt, hihi...

    Jag gillar din version av garderob, med barn, filtar och ficklampor. Som Narnia ungefär. och vilken tuffing som sticker upp i korgen - en röd nit-galge. Tror jag hade impat på September!

    Längtar efter korvbrallan - heja brevbäraren.
    Kram

    SvaraRadera
  5. En sådan där nitgalge har jag med! Har aldrig tänkt på den som fin inredningsdetalj. Kanske i ett framtida hus där man har plats och ljus och det där. Vackert, vackert ljus i bilderna! /S

    SvaraRadera
  6. Men du - så snyggt!! Alltså störst är inte bäst och både bilder och klädförvaring hos dig äger! Jag vet inte att jag har sett mig själv i ett sekelskiftsbo, men med dina bilder från ert hem kickar de mest vansinniga "är-det-verkligen-såhär-vi-ska-bo-tankar" igång. Stygga du...
    Säg bara inget till min man... då blir han galen.

    Kram kram.

    SvaraRadera
  7. *Suck* så snyggt, alltid! Fina, klara bilder och stooora inlägg, vill också! Jag har problem med kvaliten på bilderna i bloggen. Fattar verkligen inte vad det är...

    Blir glad av dina i alla fall;-)

    Kram!

    SvaraRadera
  8. Vilken härlig inspiration! den hängaren var ju hur smart som helst :)
    kram/annie

    SvaraRadera
  9. Åh vad jag gillar det där enkla och fina!
    Och elementet... suck så fint...:)

    Alltid inspirerad här inne!

    SvaraRadera
  10. Snygg hängare... en sådan skulle jag kunna tänka mig en eller två ;-)

    Ville bara säga Grattis! Du vann necessären i min utlottning! Maila mig din adress så skickar jag på stört...

    nastet@hotmail.com

    SvaraRadera
  11. Du har det så fint.:-) Kram Stina

    SvaraRadera
  12. Så snyggt att visa upp läckra kläder sådär. Gillar verkligen idén. :)

    Ha en fin dag.
    Kram Lotta

    SvaraRadera
  13. Jag har exakt samma vita Unicornklädhållare i Astons rum :)!!!! Men nu ska den få flytta enbart för att jag såg dina fina bilder!!!
    Kram/ Jennifer

    SvaraRadera
  14. den var fantastisk! pen å se på, og praktisk! slik liker vi :)

    SvaraRadera