28 oktober 2011

finhögar.


Överallt ligger högar med olästa tidningar. Då är det lite illa ställt. Fast jag kan ju drömma om vad många fina timmar jag har framför mig. Det är ju nästan så man önskade att man vrickade foten eller något så man blev nedbäddad i en vecka ungefär. Och det enda man kunde göra var att läsa och läsa och dricka te.  Hur det än blir med den saken så fullkomligt älskar jag Papier Mache. Det säger jag ju jämt men jag tror inte att det finns någon bättre tidning just nu. Bara en minuts smygkoll ger mig tusen i tankar. Och är det någon som ser vad som ligger mer där på bordet. Ouppackad till råga på allt. Men hur fint? Förmodligen superfint.

 
Fin fredag!


 From Papier Mache.

3 kommentarer:

  1. Tidningar är underbart - älskar att bläddra i dem och inspireras av innehållet, men i bland hinner jag inte utan det blir en rejäl tidningstrave som jag kan längta efter. Då kan jag också fantisera om att vara tvungen att ligga i sängen en vecka eller så..! :-)

    SvaraRadera
  2. älskar tidningar och känslan att ha ett oläst magasin framför sig i soffan, MILK är min favorit <3 ha en fin fredag!

    SvaraRadera
  3. Hej! Du får ta dig lite tid att läsa den helt enkelt...sitt lite extra på toan vetja:) kram o trevlig helg!

    SvaraRadera