27 oktober 2011

vildingarnas värld.



Kanske är det för att mina barn aldrig någonsin har haft mössor med öron. Eller aldrig haft bebisoveraller som ser ut som små ulliga bjönar. Kanske var det helt enkelt den lilla grejen som saknades dem, för maken till het tröja får man leta efter. Nu går tröjan under bestämda varannandagsregler. Och Viggo surar över att han inte äger någon.



De tycker de ser ut som en vilding. Som i
Vildingarnas land. Eller de tycker att de är en vilding. Hela den stora makalösa vildingvärlden sitter i tröjan. Och det är först när man sätter sig in i den biten som man förstår vidden av det hela.

8 kommentarer:

  1. Men DU förstår trots att du är vuxen Sofia!!!! Det är jag säker på =)

    En beundrande kram från mig till dig. Du är så bra!

    Kram Tina

    SvaraRadera
  2. Ja, jag är inget stort fan av bebiströjor med nalleöron på luvan, men den där tröjan är bra cool! :-)

    SvaraRadera
  3. Va? Har de aldrig haft något klädesplagg med öron? Men har du ingen svärmor som saknar smak, eller kollega som inte har barn och totalt missuppfattat vad som är okej att ge bort? Ingen avlägsen släkting som försöker vara rolig? Jag förstår verkligen inte hur man kan ha fyra kids och lyckats undvika öron-kläder?!

    Men säg, en blåbärs-mössa har du allt haft?

    SvaraRadera
  4. Vilka roliga kommentarer. Jag förstår barnen. Man kanske skulle köpa sig något liknande och leka lite vilding själv!? Kram o god natt

    SvaraRadera
  5. Åh vilken tuff bild!

    Ha en trevlig Halloween-helg
    ♥ Kramar från Camilla och Kungsbacka ♥

    SvaraRadera
  6. ååå nu fick jag bakåt längtan...till min lilla nr 4 i luddig Molo overall...utan öron men ändå lite som en söt tjock liten björn var hon : )

    Barbro

    SvaraRadera
  7. Underbara bilder på en urcool tröja och fin fin flicka. :)

    Hoppas ni haft en fin helg. (ska läsa ikapp mig lite och tar en paus i allt flyttkaos.)

    Stor kram!

    SvaraRadera