13 oktober 2011

must have 2.


Jag borde egentligen göra tusen miljarder andra saker än att önska mig julklappar. Men jag skulle verkligen mycket gärna vilja få den här boken. Insåg precis att halva min moodboard var ju full med bilder av Carl Bengtsson. Ibland gör man ingen större research av sina favoritbilder. Tydligen. Hursomhelst, tre dagar kvar på hans utställning på Röhsska. Skulle göra rätt mycket för en biljett ner till Göteborg just nu. Men det vore ju synd på mina tusen miljarderna to dos. Eller inte... kanske.


5 kommentarer:

  1. Vad lustigt! Jag var precis inne på Carl Bengtssons hemsida och gick igenom alla hans bilder och så fick jag just se att du bloggat om honom :-) Ska nog också önska mig den där boken i julklapp.
    Ha det gott!
    /Lotta

    SvaraRadera
  2. Hej hej!

    Åh den ser väldigt spännande ut. Tack för tipset. Ha en fin kväll!

    SvaraRadera
  3. Äsch då... det är alltid bra att önska sig lite julklappar. Strunta i det andra du borde göra och fortsätt njuta av vackra bilder. :-)

    Och tack igen, fina du för det härliga paketet som landade i min brevlåda igår!!

    SvaraRadera
  4. Strunta i dina to dos och kom hit tycker jag! Se det som en inspirationsdag med tanten ;)
    Ingen fara med fakturan, stressa inte! Jag betalar så fort jag får den.
    Kram

    SvaraRadera
  5. Alltid härligt med att önska sig julklappar! ;)

    SvaraRadera