19 oktober 2011

nummer två.



Lovat är lovat och som ni gillar på kan man ju inte göra annat än att dra till med en riktig finhet till vinsthögen. En liten kärleksfull grej som jag verkligen har kärat ner mig i (och inte bara jag kan jag tillägga). För den är så sagolikt fin. Helt fantastisk faktisk. Och så bra så den kan verkligen kosta på sig att vara såhär tjusig. 

Och jag måste nog påminna lite om det som är så bra. Djuren från Züny är designade av fyra kinesiska formgivare som brinner för att bevara det kinesiska hantverket och man vill med sin design ge ett alternativ till den kinesiska massproduktionen. Alla djuren är alltså handgjorda i konstläder och mycket välgjorda.

Då var 52 stycken gilla kvar tills nästa vinst...

So this is the next price in this sweepstake. The only thing you have to do to be a part of this contest is to like Little Cute Mokkasin on Facebook. There is a new price at level 400 likes!

14 kommentarer:

  1. är med o tävlar:) önskar du kunde lotta ut fina NY-tavlan men den ingår inte i ditt sortiment?

    SvaraRadera
  2. Här sitter jag och håller tummarna så dom nästna bli blå för att jag ska vinna, nu när jag både är Gillare på fb och har Delat till alla mina vänner. :-)

    SvaraRadera
  3. Nu har jag varit inne i din butik, för jag vet inte vilken gång i ordningen. Lägger beställning och kommer sen på att jag ska tänka med ytterligare någon julklapp eller så....så lämnar jag sidan och tänker att jag kommer igen. När pärlorna kommer in igen - då slår jag till! Kramar Kicki
    Och nu trycker jag på gilla-knappen och håller tummar och tår.

    SvaraRadera
  4. Ååååh vilken fin tävling du har och så fina fina produkter i din shop! Jag har gillat sedan länge på Facebook och sprider det såklart vidare!

    SvaraRadera
  5. och jag som skulle köpa PLAZA för att få njuta...men icke! den fanns ju inte att köpa någonstans! Kan det vara så att ALLA ville se och ta del av ;) Lycka till med allt! ....jag skulle ju faktiskt kunna gå 50 meter upp för backen och betala mina fantastiska armband och dessutom få se ditt ljuvliga hem...Hjälpte din förvirrade man idag att hitta sin (eller din?) glömda laddare på bästa skolan...Kram på dig:)

    SvaraRadera
  6. Åh, de är bedårande. De där söta djuren. Elefanten kan jag knappast motstå. Ligger på "Alex" önskelista inför jul. ;)

    Tack för paketet igår, åh, vad jag blev glad. Så vackert inslaget... och tack för de vänliga orden och det lilla extra. :)
    Du är så snäll.

    Stor kram!

    SvaraRadera
  7. Detta blir ju bara bättre och bättre!! Jag håller mina tummar för mig själv!

    SvaraRadera
  8. Hej! Gillar fåtöljen, vad är det för märke? Tack så mkt för fint paket igår, blir perfekta julklappar! Ha det gott!

    SvaraRadera
  9. Wow, vilka grejer. Själv sitter jag och lipar framför Robinson. Men jag vill bara flika in att jag gillar sedan länge. Och såg de snygga bonjour-tröjorna! Nästan lika grymma som je t'aime!

    SvaraRadera
  10. New York-tavlan finns att köpa på olssongerthel.se, finns i två olika storlekar!

    SvaraRadera
  11. Jätte fina saker i din butik och bra blogg! Kul idé med tävlingen. Såg ditt inlägg om kalender när jag sökte på Australiensiska konstnären Amy Borrell, jag gillar hennes illustrationer.
    Ha en bra dag!

    SvaraRadera
  12. Hi!

    I really like this chair! what designer is it? do you know where I could find one?

    Thank you.

    Melanie

    SvaraRadera