10 augusti 2011

elle interiör.



Vissa dagar händer sådär extra roliga saker som man bara blir alldeles glad över. Att få fint besök från Elle Interiör är precis en sådan sak. Igår kom väldigt duktiga Cia Wedin och Johan Sellén hem till oss och plåtade inför ett reportage som kommer att visas under våren. Det var otroligt kul att hänga med dessa begåvade människor under en dag. Lyxigt liksom.

Och att se vårt hem i Elle Interiör. Tänka sig så det kan bli. Jag har läst Elle så länge jag kan minnas och alltid tyckt att den är min absoluta favorit i inredningstidningsdjungeln. Så därför känns det extra kul. Sådär nyp mig i armen kul.

43 kommentarer:

  1. Ser fram emot ert reportage!
    Jepp, Elle Intreiör är absolut bäst av de svenska inredningsmagasinen. :)

    SvaraRadera
  2. Oh vad roligt! Jag ser fram emot det reportaget, Elle är min favorittidning också! Och att du har ett vackert hem, vet jag ju redan! Wow, liksom!
    Kram

    SvaraRadera
  3. Men guuuud vad kul! Längtar till våren när man får gå till affären och köpa just det numret. Skall bli så spännande.

    Kram.

    SvaraRadera
  4. Det ser vi framemot! :) Kul!

    Hoppas att du har haft en fin sommar,
    Kram! Annaleena

    SvaraRadera
  5. Ditt hem känns klockrent för Elle! Stort Grattis, som du så klart är värd. Och lyllo mig som får se mer i en tidning som jag redan lusläser från pärm till pärm.

    SvaraRadera
  6. Wow , va häftigt at få se sitt eget hem i en av de där glossiga magasinen:) Ska bli spännande att kika in lite till hemma hos er:)

    Hälsningar
    Sophie

    SvaraRadera
  7. Åh så kul,grattis.Det blir nog ett finfint reportage. Håller utkik såklart när det kommer ut.Annica

    SvaraRadera
  8. Så roligt! Ser fram emot reportaget!

    SvaraRadera
  9. Vad roligt, grattis!!

    Det ser jag mycket fram emot att få kolla närmare på :)

    SvaraRadera
  10. Gud vad kul! Grattis till det :-) Ska bli roligt att se det sen!

    Kram Elina

    SvaraRadera
  11. Oj oj, vad skoj!! Ni har ett av de vackraste hemmen jag någonsin skådat. Såklart det ska vara med i Elle. :)

    SvaraRadera
  12. grattis fina du! du förtjänar varenda sida du kan få tycker jag. kram.

    SvaraRadera
  13. Så roligt för dig...

    Kram Helena.

    SvaraRadera
  14. så himla fränt. Maxat. Coolt. och sen alldeles underbart såklart. Grattis mest till oss andra som får fröjden att se :)

    SvaraRadera
  15. Åh vad kul och spännande! Men oj vad länge jag måste vänta på att få njuta av bilder från ert fina fina hem!

    Men nu längtar jag först till din webshop öppnar! :))

    SvaraRadera
  16. wow vad kul!!! det ska bli spännande att se!!

    SvaraRadera
  17. Så klart erat hem ska vara med där i !!!!! Ska bli superkul att få se.
    Kram Johanna

    SvaraRadera
  18. Åhh, så fint det kommer att bli! :) Kram F

    SvaraRadera
  19. Så kul och spännande! Jag får hjärtpirr när jag tänker på hur fint ert hem kommer bli i fina tidningen :)
    Massa kramar tant J

    SvaraRadera
  20. Grattis!!! Gud vad skoj! Min favvotidning med.
    Kram/ Jennifer

    SvaraRadera
  21. Åh men grattis vad roligt! Det ser jag fram emot att få se, ni verkar ha det så himla fint hemma. Kram

    SvaraRadera
  22. Grattis grattis !! Vilken grej!!!
    Kram Petra

    SvaraRadera
  23. Nämen vad roligt och häftig. Och fint har ni, så det blir nog ett fint reportage.

    Soliga hälsningar // Lissen

    SvaraRadera
  24. Där satt den :-)
    Elin

    SvaraRadera
  25. Så roligt och så spännande!!!:)
    Trots alla bloggar och att jag älskar detta forum så är det fortfarande något speciellt med bilder i en tidning... Var det som du trodde att få besök av detta slag??

    KRAM

    SvaraRadera
  26. Men det är ju hur kul som helst!
    Jag får just den tidningen i brevlådan varje månad och jag har ofta tänkt att det du visar av ditt underbara hem är ju helt perfekt för ett reportage i Elle.
    Ser fram emot det numret!

    SvaraRadera
  27. Åååå så vansinnigt roligt! Så förbaskat duktig är du! Jäklar vad jag blir stolt (vilket kan tyckas lite creapy då vi inte känner varann på riktigt men ja ja).

    SvaraRadera
  28. Oj vad spännande! Det ser vi fram emot att få läsa!! :)

    Kram Linda

    SvaraRadera
  29. Vad roligt!! Jag ser verkligen fram emot det reportaget.

    SvaraRadera
  30. Grattis! Och å vad kul för mig som ju faktiskt får magasinet i lådan och längtar efter att se mer av ditt hem och kanske lite av husfrun själv. :)

    Spännande!!

    Kram.
    Lina

    SvaraRadera
  31. Du är född med det som andra måste lära sig i skola! Ser fram emot att se resultatet :)! Många kramar från Sanna

    SvaraRadera
  32. men det är väl klart!!
    å vad jag ser framemot det numret.

    stort grattis du är värd
    varenda sida :)

    kram kram

    SvaraRadera
  33. Det låter verkligen som en dröm. Vad roligt! Ser fram emot att se.

    Kram
    Johanna

    SvaraRadera
  34. Men du - så kul! Elle Interiör är ju som sagt ett husorgan och extra skoj med Cia Wedin som jag alltid tycker gör ett bra jobb. Det skall bli väldigt roligt att se i tryck!

    SvaraRadera
  35. Så fantastiskt roligt att få se erat vackra hus i elle interiör!! Också en utav mina favorittidningar:)) Ser verkligen fram emot det, stor kram jessica.

    SvaraRadera
  36. Åh vad kul! Ännu finare tidning med ert fina hem i den, roligt,
    Malin

    SvaraRadera
  37. Kan bara glädjas med dig!!Detta är du verkligen värd!!!!

    SvaraRadera
  38. Oj, vad roligt!!! Det ser jag fram emot att få läsa. Verkligen!! Kram, Camilla

    SvaraRadera
  39. Åh vad kul, jag väntar och längtar! Ert hem passar perfekt i Elle!!

    SvaraRadera