03 augusti 2011

jag har ju så fullt upp.


Ojojoj. Det är dags att blogga igen tror jag minsann. Tänka sig vad dagarna går. Men jag har ju haft fullt upp med att pussa min man som har varit borta alldeles för länge. Och sova ikapp eftersom jag är löjligt mörkrädd i vårt stora hus när jag är själv hemma (själv och själv, barnen var ju hemma men ändå) och jag vet att det är fånigt och att jag borde vänja mig men ändå.  Och så kommer det ju så många fina vänner på besök. Och då måste man ju mest äta god mat och dricka vin och babbla. Det är ta mig tusan det bästa jag vet här i livet. Älskart.


Bilder från gästernas rum förresten. Med fina vykort från Fine Little Day och snart i min nätbutik. Vi ses imorgon!

8 kommentarer:

  1. Vackra bilder som vanligt - och jag är lika fånig själv när min man inte är hemma. Tycker inte alls om att sova då, trots att jag har sällskap av två söner, en hund och en katt! :-D

    SvaraRadera
  2. vackra bilder i vanlig ordning!
    Jag håller med dig vin vänner o familj det är livet.

    DET SKA VA GÖTT O LEVE ANNARS KAN DE KVITTE..

    SvaraRadera
  3. aaah dina bilder, i love, alla dar. kom tillbaka med samma inspiration imorgon, tack! mini

    SvaraRadera
  4. Åh, fina bilder som vanligt! Ser att det skymtar en fin säng på översta bilden. Är på jakt efter nya sängar till mina flickors rum. Var kommer den ifrån?

    SvaraRadera
  5. Hej alla! Tack för ni tittar in fast jag har varit världens slöaste sommarbloggare ;)

    Sängarna är från Oliver Furniture http://www.oliverfurniture.dk/web/index.php
    Sängarna i gästrummet är dagbäddarna med rygg. Och våra äldsta barn har likadana sängar fast utan rygg. Jag tror inte butiken vi köpte dem på finns kvar men kolla Syster Lycklig. www.systerlycklig.se

    SvaraRadera
  6. Nä, att sova utan Mannen i mitt liv, är inte mysigt! :( Mörkrädd och så känner man sig sååå ensam, trots 4 tonårsdöttrar och 50 kg vovve, som "vaktar" vid dörren.... Nä, det är inte så kul ;)
    Pussa på! Och ah en underbar dag!
    Kram / Maria

    SvaraRadera
  7. Tack! Det var det jag trodde, har tittat på våningsängen för att sedan kunna göra två enkelsängar när de får eget rum. De är såå fina. Ha en härlig dag!!

    SvaraRadera
  8. Underbara vykort!!!! Så klart man vill ha sällskap;) Kram J

    SvaraRadera