29 mars 2012

vem vill inte ha ett paris som ryms i en pastillburk?


Made By Joel är fullkomligt proppad med finurligt pyssel för kidsen. Älskar den sidan. Kan stanna där i evigheter.


Här är ett underbart Paris att printa ut, färglägga om man vill och sen sätta historier till.



Och dessutom ett Paris i ännu mer minimalt format. Att ta med på färden i en liten pastillburk. Sådant är perfekt vid restaurangbesök och annan väntan. Och sötaste presenten tycker jag.

Påtal om tålamodet-sviktar-kit. Pennor och små ritblock måste alltid finnas i väskan. Enkelt men inte att glömma. För lugnets skull.

Vackert i bloggvärlden idag var denna inne hos Today You Inspired Me och dessa bilder hos Husligheter. Så här borde världen alltid se ut.

5 kommentarer:

  1. Så väldigt fina. Påminner mig om dockteatren min pappa spelade för mig när jag var liten. Och perfekt att kunna färglägga figurerna själv. Och fin ask också. Vilket kit! Och du, på tal om att du var rädd för att affärsblogga härinne så får du göra det hur mycket du vill. Du säljer bara ljuvligheter och det läser jag gärna om. Kram

    SvaraRadera
  2. Superfint!
    Paris i en liten låda ;) När man längtar bort kan man ju ta fram den.. Perfekt!
    ;)

    Och tack för din länk t mig idag.

    SvaraRadera
  3. Jag vill ha ett!! Så fint! Kram

    SvaraRadera
  4. Paris i en ask var ju helt underbart!
    Kan man ta fram närhelst man får sån där abstinens efter staden...
    Den vill jag ha :)

    SvaraRadera
  5. Så underbart fint! Måste titta in på den sidan. Tack för tipset. Kram Elina

    SvaraRadera