14 januari 2011

côté maison.


Lite här och var har det skrivits om Mokkasin-bloggen på sistone. Det gör mig alldeles glad inombords. Sådär ända in i själen. Och stolt. För jag gillar ju det här. Att blogga.

För ett tag sedan gjorde Anna ett fint inlägg om Mokkasin på hennes väldigt inspirerande blogg La Maison d`Anna G. Och idag fick jag veta att franska Côté Maison har skrivit lite om Mokkasin under bilden ovan och länkat till Annas inlägg. Det var ju himlans kul må jag säga.  Att ända bort i Frankrike finns bilden på vårt vardagsrum.  Med glaskulor på golvet som jag inte sett förrän nu.
Superduktiga AnnaLeena finns också där med fina bilder.

19 kommentarer:

  1. Så roligt att jag såg ditt inlägg precis för jag har oxå skrivit några ord om din blogg. Är så glad för din skull, för det är du verkligen värd med din inspirerande blogg.
    Det är glaskulorna på golvet som gör din blogg så levande och personlig, så jag är glad att du inte tog bort dem.
    Önskar dig all framgång med bloggen och även en härlig dag
    Kram
    Helena

    SvaraRadera
  2. Ett sånt fridfullt vardagsrum, dom där stolarna är bara så snygga!!
    Ha en bra dag =)

    SvaraRadera
  3. Men det märks ju att du gillar bloggandet! :)

    SvaraRadera
  4. Jag har haft en utmaning där mina läsare har fått tipsa om sina favoritbloggar och vet du vad? Din blogg är med!

    Kika här för hela listan:
    http://inspireramera.se/2011/january/tips-60-lasvarda-bloggar.html

    SvaraRadera
  5. Roligt!
    Kram Elin

    SvaraRadera
  6. Såg inte heller kulorna först utan efter att ha läst texten. Konstigt.

    SvaraRadera
  7. Vackert, vackert, vackert!

    En typisk bild där inredningshjärtat slår några extra slag.

    Kram Caroline

    SvaraRadera
  8. Roligt!

    Din blogg är ju inspirerande!!
    kram anna

    SvaraRadera
  9. Hej, jag vill som flera andra berätta för dig att jag gillar din blogg. Skön känsla det där, när andra gillar det man gör. Kan tänka att magen blir extra varm när fransmännen lyfter på hatten.

    Önskar dig en fin söndag. //ea

    SvaraRadera
  10. Du är så duktig! Har inte sett denna bild tidigare och blev helt kär nu. Vad är det för bord och soffa! KRAM Johanna

    SvaraRadera
  11. Så skoj! Och kulorna gör ju mycket bilden när man tänker på det. Jag såg dem inte förräns du skrev om det :) Fin söndag!

    SvaraRadera
  12. Men vad kul!
    Jag mitt blindstyre... det tog ett tag innan jag fattade/såg vad det var för kulor alla såg men inte jag :).
    Bilden är jättefin. Men det tycker jag ju att alla din bilder är. Du har rätta känslan liksom :).
    Fortsätt med det du gör för du gör det så bra!
    Och tack för dina fina kommentarer hos oss (du är en av få som faktiskt vågar skriva något hos oss:))
    /sanna & co

    SvaraRadera
  13. tusen takk for goda ord
    fra deg inne på min blogg!

    ønsker deg en finfin søndag,
    vibeke

    SvaraRadera
  14. Wow Sofia, vad kul för dig med sån respons! Hoppas du får en riktig energikick och fortsätter göra så fina inlägg som bara du kan...

    Kram, Mari

    SvaraRadera
  15. Vilken härlig blogg du har, har precis hittat hit. Vilka fina bilder, härligt ljus och vackra möbler. Varifrån kommer det fina soffbordet?
    -Karolina

    SvaraRadera
  16. Tack för fina ord om min blogg! Ja det är roligt att fransmännen börjar uppskatta den skandinaviska inredningsstilen mer och mer. Och den här bilden, liksom alla dina bilder, är verkligen fin (jag hade inte heller sett kulorna förrän nu...)!! Ha en bra vecka!

    SvaraRadera
  17. I love the chairs. Thanks for sharing it with us.

    SvaraRadera
  18. Tack för tipset:))

    Kraaam Annaleena

    SvaraRadera