09 januari 2011

vitt.




Söndagsbild till Fabriken.

12 kommentarer:

  1. Jag glömmer ibland hur mycket jag gillar din blogg...eller jag glömmer inte att jag gillar den men att hänga med! Å andra sidan så är det ju desto roligare när jag tittar in!

    Tack för fina inlägg!

    Kram,
    A

    SvaraRadera
  2. Hejsan Sofia!
    Ja vitt e bra vackert!!! Älskar dina bilder, en njutning för själen :).
    Ha en jättebra dag o tack för go kommentar hos mig ;)! Kram/ Jennifer

    SvaraRadera
  3. Fina, fina bilder! Som alltid. Du är otroligt duktig på fånga härliga bilder och fina ögonblick!!

    SvaraRadera
  4. Vitt is the shit!
    Så fina bilder du tar - alltid!

    Ha en fin söndag!
    Kram
    Lina

    SvaraRadera
  5. Jättefina bilder, väldigt effektfulla.

    SvaraRadera
  6. Åh, så glad eg er for at eg fann bloggen din! Den er jo berre heilt herleg, og bilda dine er så flotte! Takk for deilig inspirasjon og nytelse for auget!

    Eg lånte eit bilde frå innlegget under og brukte det på min blogg, med lenke både til bloggen og butikken din. Håpar det er greit, men om du vil at eg skal fjerne det, så gi beskjed og det blir borte straks!

    Ønskar deg ein fortsatt strålande, fin søndag!

    SvaraRadera
  7. Mmm, känns nästan som vårsol på bilderna. I like.

    Tältet kommer mycket riktigt från Granit, kan jag rekommendera. Det har inte åkt ner än...

    Hoppas ni haft en härlig jul, kan tänka mig att det varit lite "Fanny & Alexander-jul" med alla barn i ert vackra gamla hus. Kram, Mari

    SvaraRadera
  8. U N D E R B A R A B I L D E R!

    Fantastiskt, så vackert! Vitt är min favoritfärg. Så rent och sagolikt vackert.

    Ha en fin kväll.
    Kram Lotta

    SvaraRadera
  9. Så sagolika bilder i vitt! Det är fint att komma in hit till dig och inspireras. Och tack för din kommentar, det är kul att vara tillbaka efter ledigheten. Kram till dig! /Malin

    SvaraRadera
  10. love white - great picks of pieces.

    SvaraRadera
  11. Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.

    SvaraRadera
  12. Ååå vad jag gillar det jag ser hos dig!! Glad att jag hittade hit:)

    Ha det bra!

    SvaraRadera