08 januari 2011

in a little lady´s purse.




Eller i min 7-åriga dotters lilla necessär. Två japanska lyckofigurer. En gammal brosch. En nyckelring från bästisen. Öronclips. Hårspänne med blå och vita stenar. En guldfisk som visar att man kan simma 25 meter. Ett munspel. En Kitty-kamera som går att filma med. Ett oglammigt läppglans och ett tjusigare. Tre armband. Precis allt man kan tänkas behöva.

Ha en fin lördag!

Psst! Necessären är gjord av Cecilia Stenmark som gör ett helt gäng av urfina saker.

7 kommentarer:

  1. Tyget på nessecären är ljuvligt sött!!

    SvaraRadera
  2. Vilken ljuvlig neccesär..
    Det e ju så mysigt med alla tjejiga saker.
    När jag sminkar mig så ska min ellie alltid vara med.

    Ha en kanon lördag
    Kram Madde

    SvaraRadera
  3. Du har så otroligt fin blogg Sofia! Kreativa du! Kram Marlene

    SvaraRadera
  4. Söt nessicär!
    Elin

    SvaraRadera
  5. Hej!
    Råkade stöta på din fina blogg och fick se att din dotter har en av mina japanska tetraednecessärer... Hoppas att hon gillar den!
    Mvh Cecilia Stenmark

    (http://stenmarkmonet.blogspot.com/2010/08/gulligt-pa-designtorget.html)

    SvaraRadera