31 januari 2011

det står här att de funderar på att flytta...


Stephanie Rammeloos hem i Amsterdam har synts lite här och var det senaste året. Speciellt bilden med innegungan. Inte så konstigt med tanke på hur det ser ut. Vad sägs om en gammal utblåst skola med 4,60 i takhöjd där Stephanie själv fick gå loss på sitt eget examensprojekt. Coolt och megasnyggt. Läs mer i senaste numret av RUM.
Psst! Det där tyget på sittpuffen skulle passa perfekt till en sak... Någon som vet varifrån?


Foto: Paul Barbera
Superduktig fotograf. Spana här.

7 kommentarer:

  1. Underbart hem! Men jag fastnade ju istället vid din pinnsoffa, himmel så fint!!!!
    Sprayfärg är underbar lyx!;)
    Jag lägger till dig i min länklista!

    Milla

    SvaraRadera
  2. Et hem man aldrig blir trött på att se. Fantastiskt!

    Tack för att du inspirerar!

    Ha det så bra!

    SvaraRadera
  3. Mm den bilden med gungan har jag sett förut nånstans.... underbart hem!
    Men vad fin din soffa blev! Nästan så jag blir lite sugen på svart.....

    SvaraRadera
  4. Superfint, älskar ljusa färger och när ljuset ligger på så där fint.

    /Mia :)

    SvaraRadera
  5. Det där hemmet har jag sett på nån annan sida förut, så himla fint. Perfekt, så som man vill ha det!

    SvaraRadera
  6. How I would love to have a swing in my livingroom...!

    SvaraRadera
  7. Hello, thank you for writing about my house! I bought the big pillow in a little shop near my place: Stop Me If You Think You Have Seen This Shop Before. http://www.stopme.nl.

    SvaraRadera