09 maj 2012

de är faktiskt sådana där lyckogodisar. på riktigt.




Äntligen finns de i affären igen.
De japanska pappersballongerna som har varit slut i tid och evighet. Och som jag onekligen har kärat ner mig i.  Se bara den nya valen. Eller är det kanske en haj. Struntsamma. I alla fall, nya uppdaterade blandningar och den inte så söta som de andra - melonen har utgått.


Och om någon undrar varför golvet är litet hav av japanska ballonger. Amen asch, jag är ju så svag för de där små minipresenterna ju... Att jag aldrig lär mig.
 

5 kommentarer:

  1. Jag blev sååå glad när jag hade beställt affischen med månen och du hade packat ner en söt liten pappersballong till mej. Det gjorde min dag ska du veta!

    SvaraRadera
  2. Helt underbara, tror du man kan fylla dem det helium? Jag ser de söta små ballongerna snäva ovanför en liten presentpåse eller ovanför vinflaskan som ger till värdinnan :)

    SvaraRadera
  3. Sofia! Jag ÄLSKAR dina japanska ballonger! Har en som jag fick av dig som är gul och den hänger i Axels rum och vet du, den gör mig glad varje dag. Nu vill Elin också ha en så det blir väl till att beställa några. Kanske mamman också kan få ha en i sin hylla... Kram fina du!

    SvaraRadera
  4. Ha ha, nämen vilka roliga! Har inte sett såna innan :)

    SvaraRadera