05 januari 2012

non je ne regrette rien.



Nu blir det mycket affärsbloggande här på självaste Mokkasin-bloggen. Hoppas ni inte surar till över det. Annars får ni skälla på mig och säga åt mig att hålla till på affärsbloggen...

Men jag har så många finheter påväg så jag kan inte hålla mig. Som jag skrev innan så kommer det bli mycket posters i vår. För att jag älskar´t.

Det var säkert flera av er som såg denna urtjusiga poster på förträffliga Husligheter strax innan nyår och i nästa vecka går den att köpa hos Little Cute Mokkasin. Den går att förboka i affären alldeles strax.  

9 kommentarer:

  1. Ah fint! Gör mig inget att du gör reklam för fina saker ;) Måste nästan beställa en poster från dig <3 kram

    SvaraRadera
  2. Hi, I don't understand the post at all but I just had to say that the poster is awesome!

    SvaraRadera
  3. Som frankofil kan jag inte annat än älska detta! Oh la la!

    SvaraRadera
  4. Sofia: Kolla här:)

    http://ekojohanna.blogspot.com/2012/01/ihanalovely.html

    SvaraRadera
  5. Jag satt precis och lekte lite i Photoshop med just guldtext. Snyggt och effektfullt med den mörka bakgrunden. :) Fast min ser ju lite annorlunda ut.

    Fin fint!
    Kram kram

    SvaraRadera
  6. kör på med reklam! det är så kul att få se alla fina saker. den här var ju underbar. ser fram emot när det kommer in:)

    SvaraRadera
  7. Urtjusigt! Men vaaaad betyder det fina?
    Kramar Kicki

    SvaraRadera
  8. Jag vet inte om det verkligen stämmer in på mig själv, men fint var det! Kanske blir det en självuppfyllande profetia om jag sätter upp den på väggen?:)

    SvaraRadera
  9. Åh, kul! Jag uppdaterar mitt inlägg!

    SvaraRadera