13 januari 2012

kjol och en väldigt god middag.


Igår tog jag en sväng förbi COS. Hade till och med ett finfint presentkort där. Och smakråd i följe. Och tusen plagg i provhytten. Men som vanligt. Det slutade med en kjol. Till Nomi. Alltid samma visa.

Men finaste kjolen. På rea dessutom. Och Christmas skirt kan den väl få heta men äsch för lite winter wonderland, jag får ingen julaftonsfeeling alls.

När Liv var liten hade kunde jag inte gå förbi en tjusig kjol. Min och hennes favorit var den som sitter på Nomi här. På sistone har det dock varit skralt på kjol-kontot men nu blev jag superpeppad att leta stiliga kjolar igen.




För övrigt har jag en plan inför helgen. Att närma mig den här nya grejen. Det är superläskigt tycker jag. K tycker precis tvärtom, han har tryckt på alla knappar som går. Men jag vet inte var jag ska börja och så hämtar jag den gamla igen. Helknäppt, jag vet. Det måste ha blivit någon spärr. Väldigt märkligt.

Fin helg!

Och just det. Hur god middag åt vi inte här? Å så gott.

10 kommentarer:

  1. Åh vilken söt kjol! Kärlek!

    Lycka till med "grejen" ! :)

    //Jessika

    SvaraRadera
  2. wooo vilka bilder sofia. love them.
    o fin kjol osså :).
    kram/jennifer

    SvaraRadera
  3. Galet underbart fin kjol! Den andra kjolen, "teater-kjolen" var en riktig humörhöjare den också!

    Lycka till med grejen, tryck på alla knappar du ock ;)

    SvaraRadera
  4. Åhh vad jag känner igen det där. Äntligen tid för att fixa härliga kläder, in till stan och så massor av fina kjolar med matchande kappor, eller fin blus till tuffa jeans...Och jag har tre killar....Må så gott o tack för restaurangtips,
    Malin

    SvaraRadera
  5. Vilken helt underbar liten kjol! Ha en fin helg! Kram Elina

    SvaraRadera
  6. Vilken söt lite kjol. Jag har så svårt att handla till mig själv på COS, tycker liksom allt är fint, men kan sällan välja ut någonting specifikt. Har liksom aldrig ens kommit till provrummet. Du ligger långt före mig.

    Barnkläder däremot har jag (inte oväntat) handlat en hel del där...

    SvaraRadera
  7. En underbar liten kjol! Har varit i Cos provrum i Köpenhamn flea gånger men aldrig lyckats få något med mig hem. Allt är lika fint men känns inte bekvämt. Det blir säker fler besök.

    Anita

    SvaraRadera
  8. Härlig kjol! Härliga bilder och en härlig blogg!

    SvaraRadera
  9. Alltså, shit, din blogg inspirerar mig så himla mycket! Ville bara att du skulle veta det. Hoppas du tar tag i nya kameran, jag tycker sånt är precis lika läskigt (men när man väl gjort det fattar man inte varför man väntade...). Ha en fin helg! /(En annan) Sofia

    SvaraRadera
  10. Alltså COS... Så himla superfin! (Jag hade hoppats att den var i vuxenstorlek)

    SvaraRadera