03 januari 2012

att känna in en carl.


Ibland så har jag ett väldigt härligt jobb. Inte desto mindre angeläget, nejdå. Men ytterst härligt. Som att känna in sig på en Carl. Eller ganska många Carl. Så det är jag och en kaffekopp och sex stycken snygg-Carl.

Och så... Hejhej Carl på väggen där, vem snyggast i landet är?

Ja och så glömmer vi att K började jobba igen just idag och fyra ungar har jullov och att jag inte har jullov. Så vi låtsas istället. Att det bara är en helt vanlig att känna-in-en-poster-dag.



Det är alltså Jenny Brandts (ni vet Girl and Badger och Dos family) och Sammy Roses fina Carl som är på väg in i affären. En ära att få ha honom där.

Och jag är poster-pepp! Så in i vassen. Snygga illustrationer är det bästa. Det finns inget annat som så enkelt gör rummen härligare eller roligare eller stiligare. Så mer posters åt affären!

18 kommentarer:

  1. I love watching your blog! Even if i don't understand a thing ;-)

    SvaraRadera
  2. Härliga!
    Precis en sån där stol som du har, har vi också. Vi har ärvt den av min makes farmor o farfar. Vet du vad det är för någon?
    Kram Linda

    SvaraRadera
  3. Jag tycker bäst om sailor-Carl!

    SvaraRadera
  4. Hej
    tänk att få ha huset fullt av så många snygga carl-ar!!

    Lyckliga du! Fick precis sms från posten om att paketet från dig har anlänt!!

    Ha det gott!
    Hälsningar Monica

    SvaraRadera
  5. fine carl'er

    og riktig godt nytt år til deg

    beste hilsner fra
    Åpent^hus

    SvaraRadera
  6. Låter som en härlig dag på jobbet :-)
    Kram Elina

    SvaraRadera
  7. Postrar hurra hurra! Finns det något bättre? Bara in med dem Sofia!
    Kram Lina

    SvaraRadera
  8. Mmmm, känner in här också :)
    Kramar Kicki

    SvaraRadera
  9. Ja du verkar ha härliga jobbdagar. Det är väl få förunnat :) Fast jag skall inte klaga.
    Önskar dig ett fortsatt gott 2012.
    Kram Maria

    SvaraRadera
  10. Älskar Carl på väggen där. Hemma hos mig sitter han på tre väggar och kan fortfarande inte bestämma mig! Men så jobbar jag ju lite med jenny och Carl ibland! :) Så jag har äran att träffa honom lite mer:) Snyggo Carl som sailor gillar jag! Kramar

    SvaraRadera
  11. Finfina Karlar minsann ;-)

    Kul att det kommer fler poster i din affär.
    Hälsar Åsa

    SvaraRadera
  12. Det var en riktigt snygg uppsättning karlar du! Jag blev riktigt glad av att se dem :)

    SvaraRadera
  13. Idag har jag börjat med en ny kategori hos mig "Bloggtips" och gissa vem jag valde först!

    Mvh

    Karin

    SvaraRadera
  14. Inget dåligt jobb du har! ;)

    SvaraRadera