17 januari 2012

skräpdag.



Å fy, lite fint uttryckt sådär. Egentligen vilja gorma och härja och supersucka. Fast egentligen så ordnade det här satans bokföringsracet upp sig till slut. Bara för jag har en man som är så förbaskat klipsk. Inte för han kan något egentligen om bokföring men det spelar liksom ingen roll. Han knappar runt lite, kollar lite under siffrorna, räknar lite hit och lite dit. Och så kom han på det! Det där som jag aldrig i livet skulle kommit på. Tack,tack. Och synd att det inte finns någon semmelaffär öppen, kände jag precis.

10 kommentarer:

  1. De är bra att ha, de där äkta hälfterna. De brukar ha en tendens att fixa det när man själv är i upplösningstillstånd :)
    Kramar Kicki

    SvaraRadera
  2. Du, dom är fina bra fina dom där männen vi har. Bokföring är pest - snyggosmartingarna bäst - älskar dem mest - livet är en fest. Typ.

    Snygg bild också. Semlor är grymt goda. Snart februari va?!

    Kram.

    SvaraRadera
  3. Bra med smart-hombres. Du får fixa semlan i efterskott. Smart hjälp bör belönas!

    SvaraRadera
  4. Åhhh bilden är ju helt ljuvlig! Du är fantastisk på att fota ♥!

    Fina du har något att hämta hos mig på RofK! Välkommen in till mig.

    Kram ♥ CC ♥

    SvaraRadera
  5. Åh vad bra med en sån man! Jag har också en som kan siffror, PLUS en kompis som kan bokföring. När jag sitter och sliter mitt hår i framtiden (har inte kommit igång med företag än) så vet jag vart jag ska vända mig. Tror att jag kommer tycka att det är ungefär lika jobbigt som du tycker. Blääääk :(

    SvaraRadera
  6. Det är det bästa! När man kan hjälpas åt.

    SvaraRadera
  7. Herlige bilder!
    Elsker fargene!!

    SvaraRadera
  8. Åååh semla! Vad gott! Det får man inte tag på här i England. Nu måste jag nästan övertala maken att laga det. mums. :)

    SvaraRadera
  9. ja en semla hade inte vart fel idag... grått och trist är det i borås iaf... uscha!

    SvaraRadera
  10. Nu har jag läst så många blogginlägg om semlor att jag nog måste gå och köpa mig en :) Mums vad god den såg ut!

    Kram
    Johanna

    SvaraRadera