12 september 2011

amsterdam.



Hur har det kunnat gått mig förbi att man kan ladda ner en hel pdf från ett av mina absoluta favoritreportage någonsin? Jaja, jag har sagt det förut. Favoriter hit och dit. Men alltså. Det här hemmet. Makalöst.

Alldeles nyss ramlade Elle från 2007 ner framför foten på mig. Och reportaget från Linda Loenens hem plåtat av megaduktiga Hotze Eisma var det som slogs upp. Jo, det är faktiskt sant. Och det var då jag hittade den där pdf:en. Som säkert har funnits där sedan 2007 typ. Men ändå. Makalöst. Igen.

7 kommentarer:

  1. Jag gick in och kollade på bilderna! Ett av mina favoritreportage också! Jag har kvar den tidningen någonstans...
    Kram

    SvaraRadera
  2. Ska kolla din länk! Alltid bra med inspirerande reportage.

    SvaraRadera
  3. Hey! Nice photo's, nice home! I've ever seen this house before... in "VT-Wonen". It's a magazine about home etc. and many inspiration! It's a magazine from the Netherlands :))
    Your blog, I always like it again..and again!! Thanks for all!! Greets!

    SvaraRadera
  4. Haloj!
    Jag vill bara säga att du har en av de mest inspirerande hemmen för min del.....och önskar att jag fick handla alla dina underbara barnprylar snart!....
    EN sak till....det bästa med din blogg är att du verkligen är duktig på att skriva! Det gör att du sticker ut bland alla andra i bloggträsket.

    SvaraRadera
  5. Kjempe flott blogg! Vi kommer til å komme innom deg oftere :)

    SvaraRadera
  6. Känns lika mycket 2011 som 2007 - coolt! Älskar blockljus-installationen på byrån. Ha en fin dag. Kram

    SvaraRadera
  7. Jag kommer ihåg det numret. Jag sparade det länge men nu har det nog hamnat hos myrorna eller liknande. Vad kul att bli påmind :)./sanna

    SvaraRadera